62kW-os állandó- és 108kW-os csúcsteljesítményre képesek a C30-ba szánt motorok
62kW-os állandó- és 108kW-os csúcsteljesítményre képesek a C30-ba szánt motorok
Fotó megosztása:
A Volvo a Siemens-szel közösen fejleszti a jövő villanyautóinak elektromos alkatrészeit
A Volvo a Siemens-szel közösen fejleszti a jövő villanyautóinak elektromos alkatrészeit
Fotó megosztása:
Már az év végén megkezdődnek a tesztek
Már az év végén megkezdődnek a tesztek
Fotó megosztása:
Az első kétszáz darabos C30-as flottát a Siemens teszteli majd
Az első kétszáz darabos C30-as flottát a Siemens teszteli majd
Fotó megosztása:
62kW-os állandó- és 108kW-os csúcsteljesítményre képesek a C30-ba szánt motorok
62kW-os állandó- és 108kW-os csúcsteljesítményre képesek a C30-ba szánt motorok
A két cég elsősorban az elektromos hajtásra, a villanymotorok vezérlésének tökéletesítésére, az akkumulátorok töltésére, illetve ezeknek a már meglévő modellekbe történő integrálására koncentrál.
Az első, Siemens motoros elektromos C30-as Volvók már az év végére a tesztpályákra kerülhetnek, és a jövő évben már nagyjából kétszáz darabos tesztflotta valódi, utcai próbáját is megkezdik. Mindkét vállalatnak jól jöhet a most aláírt szerződés, míg a Volvo jó nevű gyártó, megbízható elektromos szerkezeteihez jut, addig a Siemens a teljesen új piacnak örülhet.
A hírek szerint a Volvónak gyártott szinkronmotorok 62kW-os állandó- és 108kW-os csúcsteljesítményre, valamint 220Nm-es nyomatékra képesek.