„A verseny előtt aggódtunk a gumik miatt, mivel eléggé lestrapáltak voltak az időmérő edzés után. Nem volt igazán okunk rá, hogy ne bízzunk bennük (hogy jól fognak működni), de az ilyesmire nincs garancia.”
„Markkal (Webber) mindketten elég korán kiálltunk új gumikért a futam elején. Meglepően erős tempót tudtunk menni a versenyen, nagyon jól éreztem magam a kocsiban – ezért lehetett, hogy a korai kerékcserém után gond nélkül vissza tudtam kerülni az élre. Jobban oda kellett figyelnünk a gumikra, mint máskor, de az autó ragyogóan ment egész délután. Nagyin meg vagyok elégedve az eredménnyel, a versennyel, legfőképpen azzal, ahogy a gumikat menedzseltük. Remek verseny volt, sok előzéssel.”
Mark Webber (Red Bull-Renault, 2.)
„Sokkolóan rosszul rajtoltam, visszaengedtem a váltókart és a lefulladásgátló rendszer azonnal működésbe lépett. Nem szeretem így kezdeni a versenyeket. A gumijaim eléggé megviseltek voltak a kvalifikáció után, ezért meg akartam tőlük szabadulni, amilyen hamar csak lehetett. Az első kerékcserénél még harcolnom kellett Fernando (Alonso) ellen, de azután együtt tudtam maradni a Ferrarival egy nagyon, nagyon hosszú szakaszon, a középkemény gumikon. Amikor ezek elhasználódtak, háromszor is megkérdeztem a csapatrádión, akarják-e, hogy kiálljak cserélni, de a válaszból semmit sem értettem.”
„Nem volt könnyű verseny a depófalnál ülő mérnökök szempontjából sem. Imitt-amott adódott egy kis kavarodás, de remekül kezeltük a problémákat, aminek ez (a kettős győzelem) lett az eredménye.”
„Nehéz lenne megmondani, hogy a végén meg tudtam volna-e szorongatni Sebastiant. Ki akartam állni kereket cserélni, de ők (a csapat) nem akarták, ezért úgy kellett megoldanom a helyzetet, hogy sokáig kint maradtam.”
Jenson Button (McLaren-Mercedes, 3.)
„Egész hétvégén remekül vezethető volt az autóm, mindegy volt, hogy vizes-e a pálya, vagy éppen száraz, a balansszal minden rendben volt. A harmadik helyez önmagában eléggé csalódást keltő eredmény, de meg kell nézni azt is, honnan jutottunk el idáig. Ki tudja, mi történt volna, ha nem szúrjuk el a dolgot tegnap, a kvalifikáción?”
„Az első kanyarban Di Resta (Force India – a szerk.) nekiment a hátsó szárnyamnak, a szárnyhatároló lap fele leszakadt. Ezután a második kanyar felé tartva valaki elhagyta a hátsó légterelőjét, ami nekicsapódott a kocsim első szárnyának és letörte az oldalszárnyra erősített visszapillantó tükröt.”
„Bejöttem a bokszba, kicseréltük az első szárnyat, felraktuk a lágy gumikat, és a verseny hátralévő részét azokon futottam le. Roppant muris verseny volt, egy csomó előzéssel – nagyon élveztem! Az ember ilyenkor mindig azt kérdezi magától, mi lett volna, ha? De remek érzés, hogy felállhattam a dobogóra.”