A Renault Belgiumra és Olaszországra is új fejlesztési lépcsőkkel készült, és ugyan mindkét versenyen balesetek nehezítették a dolgukat, az időmérőkön és a futamokon is gyorsnak tűnt az autó.

A két gyors, kevés kanyart tartalmazó, így kis leszorítóerőt igénylő helyszín után a mostani hétvégén a homlokegyenest más Szingapúr következik, a csapat főmérnöke azt mondja, tartanak az utcai pályától, kérdéses, mennyire lehetnek versenyképesek.

„Monaco és Magyarország nem volt jó verseny számunkra, Szingapúr pedig számos jellemzőjében osztozik az ottani két pályával. Úgy érezzük, azóta javultunk, Szingapúrban jobbak lehetünk, de kimondhatjuk, hogy tartok tőle. Azonban ha mégis jó versenyünk lesz, akkor a maradék öt futamtól is jót várhatunk, hiszen három különböző pályán is jók voltunk” – magyarázta James Allison.

„A monzai tempónk eget rengető nem, de azért tisztességes volt. Két egymás utáni futamon is gyorsabbnak tűnt az autónk, mint a megelőző versenyeken, ez megerősítette a hitünket, hogy jó irányba haladunk” – tette hozzá.

A főmérnök dicséri Bruno Sennát is, aki a belgiumi rajtbalesete után Monzában már egy nehéz futamon is képes volt pontot hozni.

„Jó néhány F1-es karrier futott már zátonyra az idény közepi beugrás után. A mai szabályok miatt Brunónak nem volt lehetősége a versenyhétvége nyomásától mentesen bemelegíteni, az idény előtt egyszer vezette az R31-est, így nagyon jó benyomást tett ránk azzal, hogy előbb Spában és aztán Monzában is jól élt a lehetőségével.”