Három év múlva visszatér a Jensen Interceptor, jelentette be a brit CPP autóipari cég. A svájci Healey Sports Cars – amely birtokolja a Jensen márkát – bízta meg a CPP-t a tervezéssel, a fejlesztéssel és az autó megépítésével. A rendelés az eredeti modellre emlékeztető, de modern technikával felszerelt járműre szól.

Visszatér a Jensen Interceptor 1
Visszatér a Jensen Interceptor 9


Az első vázlatok már el is készültek a modellről, amely ugyanúgy négyüléses, sportkombiszerű kialakítást kap, mint az 1966 és 1976 között készült modell. Megjelenése hasonló, mint az idén bemutatott Ferrari FF-é. A luxuskivitelű GT alumínium padlólemezre épül és a karosszériája is ebből a könnyűfémből készül, nagyrészt kézi megmunkálás mellett. Az Interceptort Angliában, a Jaguar egyik korábbi gyárában építik majd.

A CPP bejelentése szerint a modern Interceptor leleplezését 2012 végére tervezik, a kiszállításokra azonban 2014 elejéig várni kell. Az autó árát egyelőre nem hozták nyilvánosságra, de annyit azért közöltek, hogy az exkluzivitásának megfelelő lesz.

A Jensent a dán gyökerű, de már Nagy-Britanniában született Richard és Alan Jensen alapította. A fivérek 1964-ben állapodtak meg a Ferguson-féle összkerékhajtás beépítéséről saját autóikba, így jött létre két év múlva a világ első 4×4-es széria személyautója, amelyben a négykerék-hajtás nem a terepjárást szolgálta, hanem a vezethetőséget és az aktív biztonságot javította. Az Interceptor  nagyon hasonló volt, de kicsit rövidebb és csak hátsókerék-hajtású, 6408 darab készült belőle. 6,2 illetve 7,2 literes V8-as motorral gyártották, utóbbi 390 lóerős volt.

A 250 főt foglalkoztató CPP – amelynek egyik tulajdonosa, az orosz üzletember Vladimir Antonov-, januárban vásárolta meg a terepjárókat gyártó Bowlert, de hamarosan a tulajdonába kerül a Spyker és tárgyal a Zagato megszerzéséről is.