Az elmúlt négy futam mindegyikén szerzett pontot a Force India, így a konstruktőri pontversenyben sikerült megelőznie a Saubert. Az autó Spában és Monzában is jól szerepelt, dacára a pályák alacsony leszorítóerőt igénylő karakterisztikájának.
A hétvégi Szingapúri Nagydíjat teljesen más jellegű, utcai pályán rendezik, az istálló bizakodik is: a csapatfőnök Vijay Mallya szerint a Force India eleget lépett előre ahhoz, hogy ismét a pontszerzést célozza meg. „Úgy futottunk neki ennek az évnek, hogy olyan autót építünk, amely minden pályára jó” – nyilatkozta Mallya. „Az idei autónak nagyobb a leszorítóereje, mint bármelyiknek korábban, így valamivel alacsonyabb a végsebességünk.”
„Jól teljesítettünk Spában és Monzában, mostantól pedig olyan pályákra megyünk, amelyek több leszorítóerőt igényelnek. Ez nekünk megvan, úgyhogy a folytatásban is jó eredményekre számítok.” Adrian Sutil is bizakodó a hétvége előtt.
„A monzai alacsony leszorítóerő nem igazán kedvezett nekünk, Szingapúrban elvileg jobbnak kellene lennünk” – mondta Sutil. „Pont fordítva van idén, mint eddig: most a nagyobb leszorítóerőt igénylő pályákon vagyunk versenyképesebbek, jó stratégiával bármi lehetséges Szingapúrban.”
A csapat másik pilótája, Paul di Resta számára teljesen új lesz a pálya, de a skót nem izgulta túl a felkészülést. „Csak azt csináltam, mint mindig, dolgoztam a szimulátorban és rengeteg belső kamerás felvételt néztem végig” – fogalmazott di Resta. „Tavaly nézőként már jártam itt, akkor gyalog bejártam a pályát, szóval a vonalvezetés nem lesz teljesen ismeretlen. De az igaz, hogy ez a nehezebb pályák közül való, mert kifejezetten hosszú egy kör. Remélem, száraz marad az idő, amíg megtanulom a pályát!”