Az egyik legnagyobb nehézsége a szingapúri versenynek, hogy a csapatok nem állnak át a helyi időzónára, hanem európai idő szerint dolgoznak. Vagyis napfelkelte előtt fekszik le és délután kel fel mindenki, még a Nemzetközi Automobil Szövetség is európai idő szerint dolgozik.

Ennek megfelelően a paddock reggel kilenc és délután három között van zárva Szingapúrban (ez az európai 0-8 órának felel meg), vagyis aki ilyenkor szeretne dolgozni, annak igénybe kell vennie az egy szezonra engedélyezett négy túlóra-lehetőség egyikét.

A Toro Rosso nem tervezett ilyesmit, Franz Tost csapatfőnök hibája miatt mégis kihasználta első idei túlóráját. Az istálló szerint Tost egyszerűen rossz időben, túl korán érkezett a pályára. Ugyan személy szerint nincs köze az autók felkészítéséhez, a munkatilalom rá is vonatkozik, így a Toro Rossónak bevésték az első túlmunkás strigulát.

Még szerencse, hogy a gárda korábban egy ilyen alkalmat sem használt el.