A szingapúri utcai pályán csak vergődött a Mercedes GP, Michael Schumacher kiesett, Nico Rosberg pedig egy Force India mögött végzett. A nagy leszorítóerőt igénylő helyszínek kezdettől fogva nem kedveznek az istállónak, a folytatásban viszont gyorsabb pályák jönnek, így előrelépésben reménykedik az alakulat.

Szingapúrra új aerodinamikai csomag is készült az autóhoz, ennek előnyeit a hajrában aknázhatja ki a csapat. „Nem reklámoztuk nagy fejlesztésként, de mégis csak fejlesztés volt. Nem is tűnt rossznak” – magyarázta Ross Brawn csapatfőnök. „Magyarország volt az utolsó nagy leszorítóerőt igénylő pálya, ott is szenvedtünk.”

„A számok alapján úgy tűnik, hogy előreléptünk, a csomag jelentette előnyöket a következő néhány versenyen láthatjuk. Elégedettek vagyunk az elvégzett munkával, a következő néhány futamon jobban kell szerepelnünk.” Az aerodinamaikai csomag Brawn szerint nem radikális, csak néhány kisebb elemen és a padlólemezen változtattak a mérnökök.