A Nissan bemutatta új generációs üzemanyagcella-csomagját. Az üzemanyagcella struktúráját képező membrán elektróda egység és a membránokat elválasztó elektrolit tökéletesítésével a Nissan a korábbi, a 2005-ös modelléhez képest 2,5-szörösére növelte a cella fajlagos teljesítményét, és így autóknál elérte a világon a legjobb 2,5 kW/liter értéket.
További fontos részlet, hogy több mint 50%-kal csökkent a cella külső mérete, miközben a 2005-ös kivitellel összehasonlítva egynegyedére csökkentették a platina-felhasználást, ami által az új generációs üzemanyagcella előállítási költsége a 2005-ös kivitelnek egyhatoda.
Ám addig is, amíg elektromos autók lepik el az utakat, előbb még a hibridek kerülnek túlsúlyba, és ebben a Nissan is részt kíván a piacból. Ezért új elsőkerék-hajtású modellekhez megfelelő hibridrendszert fejlesztettek. Egy villanymotor és két tengelykapcsoló egészíti ki az új generációs CVT váltót, az energiát egy kisméretű lítium-ion akkumulátor és egy 2,5 l-es kompresszoros feltöltésű motor biztosítja.
Teljesítménye egy 3,5 l-es motoréval egyenértékű, de sokkal jobb a városi körülmények között és autópályán mutatott fogyasztása. A Nissan tervei szerint az új hibrid hajtású modellt Észak-Amerikában 2013-ban, ezt követően pedig világszerte piacra viszik.