Bevetésre kész az új Porsche 911 GT3 RSR. A Porsche Motorsport privát csapatoknak fejlesztett csúcsmodellje 2012-re még gyorsabbá vált. Az autó megfelel a Le Mans-i sorozatot, illetve az azonos nevű 24 órás versenyt szervező A.C.O. GTE szabályainak és az FIA hosszútávú versenyekre vonatkozó előírásainak is. Alapját a 911 GT3 RS utcai modell adja.

Pályára készül a legdrágább Porsche 1
Pályára készül a legdrágább Porsche 15


Motorja továbbra is 4,0 literes hathengeres boxer. A jövő idényre azonban öt lóerővel többet nyújt, azaz 460 lóerős. Azért gyengébb 40 lóerővel, mint az ugyanilyen hengerűrtartalmú utcai motor, mert a szabályok szűkítőt írnak elő a szívórendszerben.

Továbbra is hatfokozatú szekvenciális váltó juttatja az erőt a hátsó kerekhez, de immár nemcsak a hagyományos váltókarral, hanem a kormány mögötti fülekkel is kapcsolható. A 2012-es modellnél új kerékgarnitúrát alkalmaz a gyár, az első kerekek átmérőjét 30 milliméterrel növelték.

Ezen túlmenően az aerodinamikán is dolgoztak a fejlesztők, amely során átalakították a motorháztetőt, a hátsó sárvédőt és lökhárítót is. Javítottak a hűtésen és a légellenálláson.

Persze megmaradtak olyan megoldások, mint a létező minden irányban és feszességben állítható futómű, a szabályozható kipörgésgátló illetve  a nagy teljesítményű versenyfékek.

Míg az elmúlt években rendre 30 000 euróval (9,1 millió forint) emelte az RSR modell árát a Porsche, most 88 ezerrel bővült az összeg. A 2012-es Porsche 911 GT3 RSR 498 000 euróért lehet megszerezni, a 152 millió forintnak megfelelő összegben azonban nincsenek benne a helyi adók. És ekkor még egy métert nem ment az autó. Akinek erre nem futja, az harmadért megveheti a GT3 Cup versenyautót.