Helmut Marko, a Red Bull tanácsadója interjút adott az Autosportnak, a beszélgetés során sok mindenről szó esett. Például pénzről: „Az idei két világbajnoki címnek köszönhetően nagyobb bevételre teszünk szert szponzorainktól” – mondta Marko. „Az első és második hely közötti, az FOM-től járó pénzdíj-különbözetet teljes egészében szétosztjuk bónuszként az alkalmazottak között. Tavaly mindenki megkapta a maga részét, egészen a recepciósokig és takarítószemélyzetig. Ami a szponzorokat illeti, folyamatosan nyitottak vagyunk új megállapodásokra.”
Marko szerint a Red Bull elérte, hogy prioritása legyen a Renault-nál, amellyel nemrég hosszú távú szerződést kötött. „Ez a megállapodás nagyon összetett. 2014-től teljesen új motort használunk a Forma-1-ben, emiatt intenzív kommunikációra van szükség a technikai szakemberek között. A mieink, Adrian Newey irányításával szerepet kapnak a V6-os turbó kifejlesztésében.”
„A Japán Nagydíj után Newey és néhány mérnök már meg is látogatta a Nissan-Infiniti egyik üzemét, amely akkumulátor-technológiára szakosodott. Kiváló eszmecserét folytattunk a japán szakértőkkel. Azzal kapcsolatban, hogy a Renault első számú csapata leszünk-e, meg kell várnunk az év végét, amikor lejárnak a Renault F1-gyel és a Team Lotus-Renault-val kötött szerződések. Utána világosabb lesz a helyzet.”
A Red Bull szakmai stábjában nem lesz változás. „Minden kulcspozícióban lévő emberünkkel 2014-ig szóló szerződésünk van. Hiszünk a folytonosságban, de lecövekelni sem akarunk, folyamatosan optimalizáljuk a személyzetet.” Marko szerint a Red Bull nem vétett a költekezést szabályozó RRA ellen. „Nem költöttünk többet a lehetségesnél, az ezt igazoló adatokat egy külső cégen keresztül mindenki számára elérhetővé tettük. Tény, hogy a motor és a KERS költségeit külön kell számolni, de mégis hogyan? Mi hogyan számoljuk meg azokat, akik a Lotusnál (Caterhamnél) a sebességváltón és a KERS-en dolgoznak? Ki tudja világosan megmondani, hogy a Ferrarinál ki dolgozik az utcai autókon és ki az F1-es fejlesztéseken? Vagy hogy mit csinál a Mercedes 400 fős motorfejlesztő csapata?”