A Porschénél kevés alapmodellből készül sokféle változat, az egyik a GTS. Az első még 1963-ban a 904 Carrera GTS volt. Mostantól viszont a Panamerából is készül az átlagosnál sportosabb kivitel.
A típusba a Panamera S-hez hasonlóan 4,8 literes szívómotor kerül, de annál 30 lóerővel erősebb kivitelben. Itt a V8-as motor 430 lóerőt, illetve 520 newtonméter nyomatékot (+20 Nm) produkál. A csak duplakuplungos sebességváltóval és összkerékhajtással készülő változat 4,5 másodperc alatt, azaz S-nél 0,7 másodperccel hamarabb gyorsul álló helyzetből 100 km/órára. A modell végsebessége öt km/órával, 288 km/órára növekedett.
Ám nemcsak a jobb menetdinamikai adatok adják meg a GTS értelmét. A szériában adott adaptív légrugózás és a Porsche aktív felfüggesztés-vezérlése is a fokozott élményt szolgája. A módosított felfüggesztés 10 milliméterrel alacsonyabbra engedi a karosszériát, miközben a lengéscsillapítók hangolása feszesebb. A nyomtávszélesítővel szerelt 19 colos kerek pedig a megfelelő tapadásról gondoskodnak.
A 2012 februárjától elérhető Porsche Panamera GTS közel 117 ezer euróba, azaz több mint 36 millió forintba kerül. Ezért a pénzért sötétített fényszórók, egyedi lökhárítók, különleges bőrbelső és sportkormány is jár.