Egész évben folyamatosan gyűjtötte a komoly és kevésbé komoly adatokat a Pirelli, melyekből az idény végeztével közzétett egy csokorra valót. A statisztikák szerint idén 21 100 száraz és 2900 vizes abroncsot használtak el a csapatok, a pályákra az idény során 10,2 tonna gumitörmeléket kentek fel kisebb-nagyobb darabokban a pilóták. Jó tudni, hogy a szezonban kiszállított összes gumit újrafeldolgozta a Pirelli, így tesz a Brazíliában használt abroncsokkal is. Ebben az évben 120 kilométer volt a száraz keverék átlagos élettartama.
A kilométerenkénti legnagyobb terhelést a barcelonai és szuzukai pálya jelentette az abroncsok számára, a sor másik végén Monza áll. A leghosszabb, folyamatos terheléssel az isztambuli 8-as kanyarban találkoztak az abroncsok, gumiszempontból a montreali pályán voltak a legkönnyebb kanyarok.
A végső összesítés szerint 1111 bokszkiállás volt idén, ebbe a 22 áthajtásos büntetést és négy stop-gót is beleszámolták. Versenyenként átlagosan 58,4, pilótánként 2,25 kiállás volt. A Pirelli adatai szerint a leggyorsabb kerékcserét a Mercedes GP produkálta a Kínai Nagydíjon, 2,82 másodperces eredménnyel. A Pirelli keverékein a teszteket és versenyeket is számolva összesen 308 ezer kilométert tett meg a mezőny.
A vicces statisztikai adatok közé tartozik, hogy a Pirelli sportigazgatója, Paul Hembery 61 órát és 25 percet töltött idén a versenyhelyszíneken interjúadással. A Pirelli motorhome-ját és felszerelését szállító kamionok 925 ezer kilométert tettek meg idén, a tesztekkel együtt 29 ezer adag ételt szolgáltak fel a Pirellinél. Az olaszok motorhome-jában 43 ezer csésze kávé fogyott, a séf a tesztekkel együtt 1220 kilogramm tésztát főzött meg.