A Porsche bemutatta az új 911 Carrera Cabriolet-t, a 911-es sorozat új nyitható tetős változatát. A továbbra is vászontetős modell a zárt modellével megegyező alumínium-acél vázszerkezetre épül, de újdonságként a motorháztetőt magnéziumból készítették el. Ennek köszönhetően bár méretben jelentősen bővült, könnyebb mint elődje. A 911 kabrió alapmodellje 1450 kilót nyom, így csak 70 kilóval nehezebb, mint zárt testvére.
Eltekintve a tető színétől és anyagától, a kabrió ugyanolyan, akár a kupé, megmaradt a tető íve. Az igazi formája azonban nyitottan élvezhető. A vászontető 50 km/óráig menet közben is nyitható, egyetlen gombnyomással. A modellt elektromosan működtethető szélfogóval is felszerelik.
A kisebb súly kombinálva a hosszabb tengelytávolsággal és a szélesebb első nyomtávval a korábbinál is izgalmasabb vezetési élményt kínál. Motorjai megegyeznek a zárt Carrera és a Carrera S modellek szerkezeteivel. Így a 3,4 literes boxermotor 350 lóerős, ami 25 lóerővel több, mint a korábbi belépő modellnél. A Cabriolet S-ben a hathengeres motor hengerűrtartalma már 3,8 liter, a teljesítménye pedig 400 lóerő, 45-tel több, mint elődjében.
Alapesetben hétfokozatú manuális sebességváltó kapcsolódik a motorokhoz, amely jelentős fogyasztáscsökkentést eredményez. Ám ennél is takarékosabb a felárért kínált hétfokozatú duplakuplungos automatával a kocsi. A gyengébb modell így a szabvány szerint akár 8,4 literes átlagfogyasztással is beéri. A PDK-val jobban is gyorsul a 911, egyetlen hátránya a kisebb végsebesség, de csupán 2 km/óra különbségről van szó.
A 911 Carrera Cabriolet kézi váltóval 5 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, PDK-val ez az érték 4,8 másodpercre javul, a Sport+ csomaggal pedig további 0,2 másodperc faragható le. Az autó végsebessége 286 km/óra manuális váltóval és 284 km/óra automatával.
A Carrera S esetében 4,7 másodperc a kézi váltós gyorsulás, a csúcssebesség pedig 301 km/óra. Automata váltóval 4,5, illetve 4,3 (Sport+) másodperc a sprintidő és 299 km/óra végsebesség.
Az új 911 Carrera Cabriolet forgalmazása jövő márciusban indul. A modell alapára 100 532 euró (30,7 millió forint) Németországban, az S-ért legalább 114 931 eurót (35,1 millió forint) kérnek.