A BMW X6 M az egyik legértelmetlenebb autó: szabadidő-autó, de terepezésre nem alkalmas, hatalmas, de a kupés tető miatt hátul mégsem túl tágas. Ha viszont valakit az erőfitogtatást mozgat, annak tökéletes választás. Ha pedig nem találná elég agresszívnek a kéttonnás dömpert, akkor a G-Power könnyen segít a dolgon.
Még tavasszal számoltunk be a német tuningcég az X6 M-hez kidolgozott motortuningjáról, amely nyomán a 4,4 literes biturbó motor 170 lóerővel gazdagodott.
Az immár 725 lóerős szabadidő-autó így 4,2 másodperc alatt gyorsul száz km/órára. Ám nemcsak a zöldlámpás rajtnál képes meglepetést okozni, de az Autobahnon is kevés hasonló jószág kószál: 300 km/óra feletti tempóra képes.
Most a G-Power úgy döntött, hogy ideje a Typhoonra keresztelt fenevad ruhatárát is komolyabbra cserélni. A csomag nevét (wide body kit) a masszív sárvédőszélesítések adják, de ezeken túlmenően is számos egyedi megoldás látható a kocsin. Új az első spoiler, a motorháztető, a küszöbök, a diffúzor, a hátsó lökhárító, a tetőspoiler és a hátsó szárny. Ha ettől nem húzódik egy Porschés a külső sávba, akkor semmitől.
A csomag részeként brutális fékrendszer lassítja és 23 colos kerekek díszítik az X6-ost, amelyet az új futómű 30 milliméterrel ültet alacsonyabbra. A legvagányabb kiegészítő azonban nem a G-Poweré, hanem gyári: a tetősín. Végül is szabadidő-autónak született!