II. kerület Bimbó út: itt jó megoldás
II. kerület Bimbó út: itt jó megoldás
Fotó megosztása:
Mínusz egy sáv az autósoktól, pedig ott a villamos
Mínusz egy sáv az autósoktól, pedig ott a villamos
Fotó megosztása:
Ide minek, ha ott a villamos?
Ide minek, ha ott a villamos?
Fotó megosztása:
Táblás
Táblás
Fotó megosztása:
Népharag
Népharag
Fotó megosztása:
Felfestve
Felfestve
Fotó megosztása:
Nincs forgalom, mégis áll a sor
Nincs forgalom, mégis áll a sor
Fotó megosztása:
Üres a buszsáv, de az autósok szívnak
Üres a buszsáv, de az autósok szívnak
Fotó megosztása:
Neki szabad
Neki szabad
Fotó megosztása:
Kék-fehér
Kék-fehér
Fotó megosztása:
Figyelnek
Figyelnek
Fotó megosztása:
Suhan
Suhan
Fotó megosztása:
Nem villamos
Nem villamos
Fotó megosztása:
Éppen itt romlott el
Éppen itt romlott el
Fotó megosztása:
Ez is lerobbant?
Ez is lerobbant?
Fotó megosztása:
Kihalt sáv
Kihalt sáv
Fotó megosztása:
Ő nem fél a büntetéstől
Ő nem fél a büntetéstől
Fotó megosztása:
Legálisan
Legálisan
Fotó megosztása:
Firka
Firka
Fotó megosztása:
Ez sem busz
Ez sem busz
Fotó megosztása:
Miatta kénytelenek vagyunk a buszsávba átmenni
Miatta kénytelenek vagyunk a buszsávba átmenni
Fotó megosztása:
Népmesei fordulat
Népmesei fordulat
Fotó megosztása:
Firka
Elkészült Budapesten az I. kerületi Mészáros utcában és a Győző utcában a régi buszsáv meghosszabbítása. A mintegy 63 millió Ft összköltséggel megvalósult beruházás – amelyből közel 57 millió forint európai uniós támogatás – célja, hogy javítsa a közösségi közlekedés versenyképességét az egyéni közlekedéssel szemben.
A projekt révén Buda egyik legfontosabb útvonalán javul a közösségi közlekedés. A Lánchídra vezető Márvány utca – Győző utca – Mészáros utca – Alagút utca útvonalon közlekedő buszok immáron nem a dugóban várakoznak és a hegyvidékről érkező utasok gyorsabban érhetik el úti céljukat.
A projekt keretében kiszélesítették az útpályát a Mészáros utca 13. számtól a Pálya utca torkolatáig mintegy 100 méteres szakaszon, valamint a Mészáros utca és a Mészáros köz között a meglévő járda területét is. Ezzel egyidejűleg a meglévő útpályát is felújították.
Ezzel párhuzamosan összehangolták a lámpaprogramokat is, melynek célja az Alagút torlódásmentesítése, ott ugyanis nem lehet buszsávot kijelölni. A projekt keretében 2 pár újonnan kihelyezett autóbuszsáv-figyelő kamera is segíti a szabályszegők kiszűrését, a buszok zavartalan haladását.