Míg a hírek szerint a Ferrari és a Mercedes már dolgozik rajta, a McLaren pedig mérlegeli a Lotus Renault idei nagy dobásának számító adaptív, az autó orrát fékezés közben is szintben tartó lengéscsillapítója alkalmazását, a Red Bull egyelőre nem kapkod.

Az újabb címvédésre készülő csapat főnöke, Christian Horner nincs meggyőződve róla, hogy a saját autójukon, az RB8-ason jól működne a megoldás.

„Így van ez minden ilyesmivel, a kérdés, hogyan működik és hogyan integrálható az autóba. Az elemeknek egy teljes csomagként kell funkcionálnia, nem egyesével. Érdekes koncepciónak tűnik, de talán nem én vagyok a megfelelő ember a véleményezésére” – mondta az Autosportnak.

A főnök azt is elmondta, hogy jól haladnak az RB8-assal, de a tesztek előtt semmiképp sem akart jóslatokba bocsátkozni a versenyképességet illetően:

„Sűrű időszak ez. Mindenki teljes erőbedobással dolgozik a gyárban, és nagyjából a tervek szerint haladunk. Az idei év fő kihívása, hogy az összes töréstesztet teljesíteni kell, mielőtt az autó a pályára léphetne, de így van ezzel mindenki. Jól állunk, de egyelőre nem foglalkozunk másokkal, majd meglátjuk, amikor az autók pályára lépnek az első teszten.”