A General Motors (GM) a Chevrolet után megkezdi a Cadillac márka világpiaci bevezetését is. Korábban is próbálkozott ezzel a GM, így nálunk is árulták a modelleket, de aztán leálltak vele.
Az elkövetkező években először a kínai, majd az európai piacon akarják bevezetni Cadillac márkát a luxus szegmensben. Ebben a törekvésében kulcsszerepet szánnak a 3-as BMW, az Audi A4 és a Mercedes C-osztály kategóriájába tartozó kis Cadillac modellnek, az ATS-nek.
Ezzel párhuzamosan az Opel márka értékesítését viszont az európai piacra korlátozzák. „Az Opel regionális márka marad, tisztán európai fókusszal” – jelentette ki a GM marketingigazgatója Joel Ewanick a Detroiti Autószalonon.
Ez azonban nem jelenti azt, hogy az Opel márkát nem lehet értékesíteni Európán kívül. Az Opelt jelenleg is értékesítik, bár viszonylag kis darabszámban többek között Kínában, Chilében, Ausztráliában és Izraelben. Sokan viszont ebben látják az okát annak, hogy az Opel nem képes kilábalni a veszteségből.
A GM világszerte értékesíti a Chevrolet márkát. A Chevrolet 2011 első tizenegy hónapjában 1,3 százalékos részesedést ért el Európában, míg az Opel az európai ACEA autóipari szervezet adatai szerint 7,3 százalékos részesedésre tett szert.