A Mazda az európai Mazda-tulajdonosok számára ingyenesen bevezeti az új MyMazda elnevezésű mobil alkalmazást. Kezdetben a technológia csak az iOS alapú eszközökkel (iPhone, iPad és iPodTouch) rendelkezők számára lesz elérhető, a következő hónapokban azonban az androidos és a Blackberry okostelefonokra is kiterjesztik.
Egyéb funkciói mellett a MyMazda alkalmazás lehetővé teszi a Mazda-ügyfelek számára a gyors és közvetlen kapcsolatot az országúti segélyszolgálattal.
Az új vevőszolgálati alkalmazással az egyedi, úgynevezett Mazda Digital Service Record (DSR) rendszer is együtt jár, amely a Mazda gépkocsikra vonatkozó valamennyi szervizinformációt egy központi adatbázisban rögzíti. A MyMazda alkalmazás a Mazda DSR rendszerére épül rá, és lehetővé teszi a regisztrált ügyfelek számára, hogy hozzáférjenek a rendszerben tárolt, gépkocsijukkal, illetve annak szerviztörténetével kapcsolatos valamennyi információhoz, valamint az ügyféladatokhoz.
„A MyMazda alkalmazás a Mazda-tulajdonosokat nem csupán a soron következő szerviz esedékességére emlékezteti, de a teljes szervizelési történetüket is megmutatja. Ezen felül a MyMazda alkalmazás megadja az ügyfelekhez legközelebb eső márkakereskedés paramétereit, és azt is lehetővé teszi számukra, hogy akár a tenyerükből igényeljenek országúti segélyszolgáltatást” – mondta Jorgen Olesen, a Mazda Motor Europe logisztikai és ügyfélszolgálati alelnöke
Magyarországon 2012 tavaszán kezdik meg a szolgáltatás bevezetését.