Európában az elsők között vezeti be a magyar piacon a Hyundai új ügyfélkapcsolati programját, a MyHyundai szolgáltatást.
Két fő elemből áll a program. Egyik az ajánlatokat, újdonságokat, híreket, érdekességeket tartalmazó személyre szabott internetes felület, a másik pedig az autón elvégzett karbantartásokat, beavatkozásokat, és ezek kilométeróra-állásait nyilvántartó chipkártya. Utóbbit 2011. január 1-jétől az összes, új Hyundait választó ügyfél automatikusan, visszamenőlegesen megkapja, de minden, 2008-nál nem régebben vásárolt Hyundai modell is regisztrálható.
A program az adott ügyfél személyes igényeihez, illetve autója típusától, futásteljesítményétől és életkorától függő szükségleteihez igazított ajánlatokat, emlékeztetőket kínál, az ügyfél saját MyHyundai-weboldalán keresztül.
Vezess.hu szervizkönyv
Nekünk is van egy szervizkönyv nevű szolgáltatásunk, amely autómárkától és kortól függetlenül használható. Egy interaktív, online napló, ahol rendezett formában gyűjthetjük, gyarapíthatjuk, tárolhatjuk az autónkkal kapcsolatos eseményeket, élményeket. Az internet segítségével bármikor és bárhonnan, akár okostelefonról is elérhető, így az autózással kapcsolatos egyetlen fontos történés sem marad emlékeztető nélkül.
A szervizkönyv megment minket a fogyasztás fáradságos jegyzetelésétől, a költségek kockás füzetben vezetésétől, illetve memóriánk hiányosságait is kiküszöböli, hiszen minden fontos dátum, határidő közeledtéről időben figyelmeztet. Kötelező szerviz, műszaki vizsga stb.
A szolgáltatás elektronikus szerviznaplóként szolgál, amelyben a márkaszervizek a karbantartással és az ötéves garancia érvényességével kapcsolatos minden szükséges adatot rögzítenek. A gépkocsi chipkártyán nyilvántartott bizonyos adatait – pl. a kilométer-számláló állását – az ügyfél is frissítheti. Ez részben a szervizelés időzítése, részben a testre szabott ajánlatok pontosítása miatt lényeges.
A program az ügyfelek érdeklődési körétől függően éttermek, szállodák, utazási irodák igénybe vételére biztosít kedvezményes lehetőségeket, illetve azokhoz kapcsolódó személyes tájékoztatást a tagoknak.
A gépkocsi ilyen rendszerben való nyilvántartása a jármű eladásakor is értéket képviselhet. Az elvégzett karbantartások és futásteljesítmény-adatok elektronikus nyilvántartása értékét növelő tényező lehet.
A MyHyundai-kártya átruházható, így az autó eladásakor a járműhöz kapcsolódó információk, valamint a testre szabható szolgáltatási csomag is átkerül az új tulajdonos kezébe, aki saját, személyes igényei szerint módosíthatja a kommunikációs preferenciákat.
A kártya lényeges újdonsága, hogy nem csak a magán-, de a flottás ügyfeleket is képes kiszolgálni, szolgáltatásai és jogosultságai terén különbséget tesz üzemben tartó és felhasználó között.