A Facebookon osztotta meg friss történetét Schobert Norbi. Ezúttal nem életmód-változtatási tanácsokat osztott, hanem megrongált autójáról írt.
A bejegyzés
Valaki összekarcolta az autóm minden elemét, amíg sportoltam reggel. Szentendre, Casino parkoló. Most elmondom a gondolatom: Egyrészt elszomorít a gyávaság és a gonoszság ilyen ötvözete. Egy autó nem tehet semmiről. Másrészt céges bérlemény, tehát nem is az enyém, nem nekem tesz kárt. Harmadrészt 100% casco, vagyis egy fillérembe nem kerül a vadiúj fényezés és legalább eltűnnek a kisebb karcok. Ami tragédia az a gyáva féreg, rákos lélek. Mert amikor valakinek nem tetszik valami, odajöhet hozzám és megbeszélhetjük. Csak az a baj, hogy olyan emberekkel élünk egy országban, ha a másik sikeresebb, akkor a házat is rágyújtaná.
Tudjátok sokan azt gondolták Szentendrén, hogy becsődölt az Update Cafe és akkor nem mondtam semmit. De most elmondom. Jól ment. Teltházas hétvégék, isteni kaja és rendezvényeink voltak kis működési költség mellett. Egy dolgot utáltam. Hetente betörték az ablakot, feljelentettek minden hatóságnál, ráírták a kerítésre, hogy büdös zsidó vagyok és a végén zsaroltak is olyanért, amihez közöm nem volt.
Meguntam, becsuktam, odaveszik a belefektetett pénzem és munkám. A háttérben élek. Több országban vannak cégeink, rengeteg embernek adok munkát, folyamatosan csak növekszünk, minden boltunk sikeres, de nem állok ki a fénybe. Nem tehetem meg. Itthon ez bűn még akkor is, ha nem vagy bűnöző, ha nem állami mutyiból hoztad össze. Akkor is, ha szegénylegényből munkával és szerencsével, hittel érted el. Tudjátok mi az érdekes? Nem fáj. 2 hét múlva szebb lesz mint volt. Utána fel is gyújthatja az illető, előtte azért kiszállok. Más fáj: Az Ország.
Norbi
Mi is egyetértünk: „Egy autó nem tehet semmiről.” Az Audi A8-as pedig egy nagyon jó autó. Az ugyan a képekből nem derül, ki hogy melyik változat, de szinte biztosak lehetünk benne, hogy benzint tankol bele gazdája, hiszen Norbi korábbi nyilatkozatában közölte, hogy a dízel hangját nem szereti, a hibridben pedig nem hisz. 372 lóerős V8-ast, de akár 500 lóerős V12-est is rejthet az immár elcsúfított karosszéria. Azt viszont egyértelmű, hogy nem széria modellről van szó, hanem az ABT tuningcég is hozzátette a megáét, a felnik biztosan az ő termékük. A népfogyasztó exrendőr évek óta Audikat használ, látták őt S8-asban, RS6-ban, de R8-ban is. Egészségére – mi nem irigyeljük!