Az új középmotoros sportkocsi építésénél a jelenleginél nagyobb arányban alkalmaznak majd a karbont, többek között a központi váznál, a padlónál és a B-oszlopknál. A jármű teljes tömege 1500 kilogramm alatt lesz, ami 135 kilós megtakarítást jelent a jelenlegi alapmodellhez képest.
Úgy hírlik, hogy a motorokat megtartja az Audi, azaz marad a 4,2 literes V8-as és az 5,2-es V10-es, ám mindegyik változat erősebb lesz a jelenleginél. A V8-as 20 lóerős teljesítménynövelés nyomán 450 LE-t mutat majd, a V10-es 25 lóerőt fejlődik, így 550 lóerős lesz. A szintén V10-es motorral szerelt GT 20 lóerővel gazdagodik, így teljesítménye eléri az 580 lóerőt.
Továbbra is marad az állandó összkerék-hajtás, de eltűnik a manuális váltó a kínálatból, csak hétfokozatú duplakuplungos automata szerepel majd a kínálatban.
Külsőleg az autó megőrzi fő vonalait, azaz visszafogott marad, egy kicsit hosszabbnak és laposabbnak ígérkezik, az Audi e-Tron modellen látott jegyek tűnhetnek fel rajta.