Kollégánk nemrég már megírta, milyen az élet egy angol nagymacskával – a teszt itt olvasható, rengeteg hagyományos, állóképpel. Kis késéssel most pedig itt egy interaktív belső tájkép is a kocsiról. Forgassátok kedvetekre!
Nézzetek szét egy angol nappaliban:
Ha kellőképpen elszédültetek odabent, itt a régimódi galéria is, temérdek kimerítő képaláírással:
A tavaly felfrissített Jaguar XF érdekes lehetőség a felső-középkategória azon vevői számára, akik nem akarnak tizenkettő-egy tucat 5-ös BMW-t, E Mercit vagy A6-ost
Fotó megosztása:
A fonott króm hűtőmaszk, a résnyire összehúzott szemek és az agresszív frontspoiler hatásosan takarítja a belső sávot maga előtt
Fotó megosztása:
Nagymacska kopoltyúval és hátuszonnyal. És hatalmas: az XF négy centi híján öt méter hosszú
Fotó megosztása:
Szerény szóló-kipufogó jár a négyhengeres dízelhez
Fotó megosztása:
A jelenkori Jaguaroknál nem is annyira márkaarculat, mint márkafenekület van: az XF hátulról még az XK kupéval is összetéveszthető. Majdnem.
Fotó megosztása:
A Jasguar is tetszetősen oldotta meg, hogy egyedi is legyen a LED-csík a lámpán, de ne is legyen bazári a látvány
Fotó megosztása:
Az ugró cicus csak lapos domborműként jelenhet meg a kocsin: a gyalogosherélő orrdísz tilos
Fotó megosztása:
Csodás részlet a kopoltyú a krómtáblával
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Egy kis hiba: a kilincs kulcslyuk-takarója kipattant a helyéből
Fotó megosztása:
Erősen historikus a cicafej; manapság nem gyakori a naiv művészet egy logóban, inkább a nonfiguratív a menő
Fotó megosztása:
Felárért holttérfigyelő is rendelhető
Fotó megosztása:
Tiszta vonalak, semmi kiszögellés, lágy ívek: ilyen a XXI. századi Jaguar
Fotó megosztása:
Tiszta vonalak, semmi kiszögellés, lágy ívek: ilyen a XXI. századi Jaguar
Fotó megosztása:
Egyszerű és szép a műszerfal. Kicsit hiányzik róla a vízhőfok-mérő
Fotó megosztása:
Klasszikus és modern formák fura egyvelege, hideg türkiz világítással
Fotó megosztása:
A Start gomb megnyomására kiemelkedik a programválasztó tárcsa: egyedi megoldás, de teljesen jogos: mi a fenének ragaszkodnánk a váltókarhoz az elektronikusan vezérelt automatáknál?
Fotó megosztása:
A nyolcfokozatú ZF váltó éppoly nagyszerű ebben a kocsiban is, mint a BMW-kben, Audikban
Fotó megosztása:
Egyszerű, átlátható, de kicsit semmilyen a hifi-klíma konzol. Valami látványosabb, esetleg még minimalistább jobban illene a gyönyörű fabetét alá
Fotó megosztása:
Egyszerű, átlátható, de kicsit semmilyen a hifi-klíma konzol. Valami látványosabb, esetleg még minimalistább jobban illene a gyönyörű fabetét alá
Fotó megosztása:
Króm, fa, bőr és minőség: a Jaguar indiai tulajdonban is brit prémiumautó maradt
Fotó megosztása:
A türkiz derengés csodás hangulatot varázsol éjjelente
Fotó megosztása:
Buta megoldás, olcsóbb BMW-kben is kifogásoltuk már: az indítás kulcs nélkül megy, de nyitáshoz-záráshoz meg kell nyomni a gombot a távirányítón
Fotó megosztása:
A váltótárcsa semmihez nem fogható élménnyé teszi az automata Jaguarok (és LAnd Roverek, Range Roverek) vezetését
Fotó megosztása:
Króm, alu, fa, bőr és finom műanyagok
Fotó megosztása:
A fa gyönyörű, de a fedelek illesztése között éles, kellemetlen hézag maradt a klímakonzol alatt
Fotó megosztása:
Motoros kézifékkar prémium-módra. Csak egy elektronikus kapcsoló, de úgy érezzük, közvetlenül irányítunk, amikor meghúzzuk a súlyos, hideg fémet
Fotó megosztása:
Jöhet a zene bármiről
Fotó megosztása:
A motoros üléshez két memóriahelyet ad a Jaguar
Fotó megosztása:
Sajnos a csomagtérfedél nem pattan fel gombnyomásra, és nem is gép mozgatja, de ha rosszul csuktuk be, egy kis motor azért a helyére húzza. Elegáns és nem kérkedő megoldás
Fotó megosztása:
A kormány is motorosan állítható, kiszálláskor eltávolodik a combtól
Fotó megosztása:
Ez azért egy kicsit röhejes, idejétmúlt embléma, de legalább érezzük, hogy van történelme a márkának
Fotó megosztása:
Csinosak a kormányküllők gombjai
Fotó megosztása:
A szellőzőrostélyok a motor leállításakor befordulnak. Már csak ezért az élményért megéri nem BMW-t, Mercit, Audit venni
Fotó megosztása:
A szellőzőrostélyok a motor leállításakor befordulnak. Már csak ezért az élményért megéri nem BMW-t, Mercit, Audit venni
Fotó megosztása:
A Jaguar belterének legelegánsabb részlete. A fába süllyesztett pici krómgomb egy elektromos retesszel oldja a kesztyűtartó rögzítését, a fedél pedig elegánsan lesüllyed
Fotó megosztása:
Csillár
Fotó megosztása:
A bőrfotelek jellegzetes angol szalonhangulatot adnak a beltérnek
Fotó megosztása:
A hátul ülők nem szabályozhatják külön a klímájukat, de legalább ilyen szép rostélyokon kapják a levegőt
Fotó megosztása:
Fotó megosztása: