Az autó különleges lesz, legalábbis abban a tekintetben, hogy a túlnyomó többséggel ellentétben, a McLaren MP4-27-eséhez hasonlóan nem követi majd az általános trendet, nem kacsacsőrrel, lépcsős orral érkezik, írja a német Auto Motor und Sport.
„Valójában elvileg nem jelentett sok különbséget a két megoldás, szóval miért kockáztattunk volna valami ismeretlen dologgal?” – idézett a lap egy névtelenül nyilatkozó Marussia-bennfentest.
A különutasságban talán az is szerepet játszik, hogy az eredeti, Nick Wirth-féle kizárólag számítógépes tervezési hozzáállás elvetése után a Marussia (tavaly még Virgin) múlt nyáron műszaki együttműködési megállapodást kötött a McLarennel, amelynek keretében a wokingi szélcsatornát és szimulátort is használja az alakulat.
Timo Glock már vezette is az MR01-est a McLaren szimulátorán: „Nincs sok tapasztalatunk ezzel a szimulátorra, szóval csak remélhetjük, hogy jól működik, nem bízzuk el magunkat. Ezzel együtt azért nem azt mondom, hogy csalódtam (az autóban). Azt hiszem, jó alapra építkezhetünk majd” – mondta a német a Speed Weeknek.
„Nagyon sok időt töltöttünk a korábbi autó hibáinak megállapításával és kijavításával”- tette hozzá.