Még ma is elérhető a Morgannél olyan roadster, amelynek a alapját faváz adja, de járműveik formái a 21. századi high-tech vonalat képviselik. A vevőkört azonban ez nem aggasztja, sőt a klasszikusság a Morgan fő erénye.

Múltba oltott jövő, roadster formában 1
Múltba oltott jövő, roadster formában 35


Ám a cég nem veti meg a modern kor vívmányait, amit mi sem bizonyít jobban, mint a Plus E prototípus. Fogták a Plus 8 modell alumínium vázszerkezetét, de nem a megszokott BMW V8-ast építették az oldalt nyíló fedél alá, hanem egy Zytektől származó villanymotort és a hozzá tartozó további elektromos kütyüket.  

A motor ugyan csak 95 lóerős, de maximális nyomatéka 300 Nm, ráadásul nem is automata váltó kapcsolódik hozzá, hanem ötfokozatú kézi kapcsolású szerkezet. A Morgan adatai szerint a hátsókerék-hajtású járgány hat másodperc alatt képes elérni a 100 km/órát, végsebessége pedig 185 km/óra. Mindkettő kellő dinamikát jelent.

Nem tudni, mennyi ideig tart, míg az akkumulátorok teljes töltöttségi állapotba kerülnek, de azt igen, hogy 120 kilométernyi távolságra juttatják a klasszikus formákat a modern technikával ötvöző roadstert.  

Az autó azért készült, hogy tesztelje a piaci reakciókat, ha lesz elég érdeklődő, akkor gyártásba kerülhet a Plus E.