A Williamst 2012-re ötéves együttműködés után hagyta el névadó szponzora, a telekom-óriás AT&T. A tavaly történetének legrosszabb évét produkáló csapat főtámogató nélkül vág neki az idénynek, de az elnök-vezérigazgató, Adam Parr azt mondja, nem sürgős a pótlás, az alakulatnak 45 millió dollárja van a bankban.
„Üzleti szempontból nagyon elégedett vagyok magunkkal” – mondta a Reutersnek.
„Pillanatnyilag nincs névadó szponzorunk és természetesen ez fontos is számunkra, de ez egy olyan dolog, amit tényleg jól kell intézni, hiszen a névadó a legláthatóbb partner. Sok szempontból meghatározza a csapat karakterét. Olyan névadó szponzor kell, amelyik aktívan vesz részt az együttműködésben és megfelelően hirdeti azt. Ezt nem kapkodjuk el, jól akarjuk csinálni” – magyarázta.
Pillanatnyilag a Pastor Maldonado révén a csapathoz került venezuelai olajcég, a PDVSA az alakulat legfőbb támogatója, bár ez az üzlet finoman szólva is vitatott. Parr hangsúlyozza, hogy azért nem csak a venezuelai olajpénzre hagyatkozhatnak: „A PDVSA pénzügyi és más szempontokból is nagyon fontos partner, de semmiképp sem az egyetlen!”