Három évvel a Karma elkészítése után a Fisker bemutatta második modelljét. Egyelőre még tanulmánynak nevezik, de sorozatgyártás szerepel a tervekben. Az Atlantic formája és jegyei a Karmáét követik A hűtőmaszk és az arányok nagyon hasonlóak, de a keret nélküli ajtókkal szerelt Atlantic csak 4,5 méter hosszú. A hátsó ajtó kilincseit elrejtették, amitől kupésnak hat a kocsi. Négy utast és csomagjaikat szállíthatja a különleges gép.
Az Atlantic hatótávnövelővel szerelt villanyautó. A lítiumion akkumulátorban tárolt energiával 50 kilométert képes megtenni, ha a telepek lemerülnek a négyhengeres benzinmotor bekapcsol és tölt. A vezető egy kapcsolóval maga is dönthet úgy, hogy éppen benzines módban akar közlekedni, de a kerekeket ilyenkor is villanymotor hajtja, mert a benzinmotornak nincs mechanikus kapcsolata a kerekekkel. Az akkumulátorok természetesen konnektorról is tölthetők, így hétköznapi használat mellett nincs szükség a benzinmotorra.
Míg a Karmához a GM szállította – az Astrában is szerepelő – 2,0 literes motort, ezúttal a BMW-től vásárolják azt. Egyelőre nem tudni melyik motor az pontosan, de nagy valószínűséggel az 1,6-os, vagy a 2,0 literes turbós lehet.
Alapesetben az Atlantic hátsókerék-hajtású, felárét viszont négykerék-hajtással is kapható lesz. Vélhetően utóbbi dinamikában is előnyösebb, várhatóan nem ugyanannak a motornak az erejét osztják előre is, hanem egy másik motor is bekerül.
Menetdinamikai és fogyasztási adatokat nem közölt a Fisker, ahogy az autó árát sem, de bemutatón elhangzott, hogy a nagyjából két év múlva piacra kerülő kocsit jóval 50 000 dollár (11,3 millió forint) alatti áron lehet majd megvenni. Az Audi A5, BMW 3-as modellekkel szeretnének versenyezni.