2012. január-március között összességében közel 11 százalékkal nőtt az Audi értékesítése világszerte az egy évvel ezelőttihez képest. Az idén minden eddiginél több Audit adtak el a korábbi évek első negyedéves eladásaival összehasonlítva.

Volkswagen-csoporthoz tartozó autógyártó értékesítési igazgatója a hétfőn megnyílt pekingi autószalonon elmondta: az Audi legnagyobb piacán, Kínában az idén is kétszámjegyű növekedést várnak, amire bőven van esély, hiszen az első három hónapban 40 százalékkal nőttek az eladások.

Nyugat-Európában – ahol az év elején egyes piacokon némi visszaesést könyvelt el az Audi – egyelőre a tavalyi szinten stabilizálódott az értékesítés, az év egészében viszont növekedést vár a cég. Az Audi értékesítési igazgatója arra számít, hogy 2015-ben Kína lesz a prémium szegmensbe tartozó kocsik legnagyobb piaca, megelőzve a most az első helyen álló Egyesült Államokat.

Forrás: MTI