„Ha a Pirelli olyan gumikat gyárt, amely tényleg kihívást jelent, izgalmasabbá teszi a versenyt, akkor nyilván az a pilóta, akinek rosszul sikerül a futama, panaszkodni is fog. Ha viszont tartós gumikat szállítanak, amely nem jelent kihívást a csapatok és a pilóták számára, akkor a nézők kritizálják majd őket, mert nem hoznak megfelelő izgalmat” – mondta az angol.
„A gumik egyértelműen trükkösek, időnként kimondottan feladták a leckét számunkra. Őszinte leszek, Bahrein volt az egyik ilyen alakalom, nem találtuk a megfelelő működési tartományt, ez pedig drámaian befolyásolta a versenyteljesítményünket. De úgy gondolom, hiba a gumikat kritizálni, szerintem azt kell megnézni, hogy a csapat és a pilóták mit tesznek, hogyan kezeljük a helyzetet. Ez is az autóversenyzéshez tartozik.”
A McLarennek a gumik más tekintetben is gondot okoztak idén, igaz, a kerékcserék végképp nem a Pirellin múlottak. A hibák után a csapat igyekszik javítani a bokszutcai teljesítményén:
„Adja magát, hogy a legutóbbi futam után változtattunk néhány dolgon. Elgondolkodtam, hogy vajon lesznek-e önként jelentkezők a kulcsfontosságú munkákra, és egészen lenyűgözött, hogy a csapatból hány srác vállalja ezeket a nagy felelősséggel járó feladatokat. Ez a csapatszellemünket dicséri. Elég sokat gyakoroltunk, változtattunk a munkamódszer pár elemén, a hétvégén már látszani is fog, szerintem jó bokszkiállásaink lesznek.”