Csakhogy a fejesek elvárása, hogy a Maserati-élmény így is tökéletes maradjon, ami nemcsak a dinamikára, de a hangzásra is vonatkozik. A jelenleg használt, a Ferraritól származó V8-as benzinmotorok csodálatos hangját persze nehéz lesz lemásolni, de a Maserati dolgozik rajta, hogy a dízeles modelljei se kerregéssel jutalmazzák a sofőrt.
Mint Roberto Corradi, a Maserati termékfejlesztésért felelős alelnöke elárulta, lehetséges, hogy a dízelmodelleket egy hanggenerátorral szerelik fel. Többet nem tudni a dologról, mert még a fejlesztés elején jár a projekt.
Feltételezhető, hogy a rendszer hasonló lehet a BMW Active Sound Systeméhez. A legújabb M5-ösben alkalmazott megoldás az autó hangszóróit használva biztosít szükség esetén vérpezsdítőbb hangot.
Egyelőre nem tudni, hogy melyik modell, a szabadidő-autó vagy a kisebb szedán lesz az első, amelyiket megismerjük, de a hírek szerint 2013 végén már piacon lehet az első dízel Maserati. Motorja a hírek szerint a VM Motoritól származó 3,0 literes V6-os lehet, 280-300 lóerős teljesítménnyel.