Közismert, hogy a Forma-1-es autóknál kulcsfontosságú a precízió, a lehető legkisebb tömeg, a legjobb súlyeloszlás és a leggazdaságosabb helykihasználás, de a Sauber most úgy mutatja ezt be, ahogy korábban még sosem láthattuk.
A svájci alakulat kétéves munkával félbevágott egy 2008-as modellt, így minden látható. A főtervező, Matt Morris a videóban nagy vonalakban elmagyarázza az autó felépítését, megmutatja például, hogy az orrban milyen sűrűn vannak egymás nyakán a pedálok és a kormánymű apró, de az utcai autókéhoz nagyon hasonló alkatrészei.
F1-es üzemanyagtankot is belülről látunk, itt a mérnök azt emeli ki, hogy a súlypont alacsonyan tartása, a minél jobb balansz érdekében vízszintes válaszfalak vannak a tartályon belül, így a benzin a gyorsításoknál-lassításoknál nem tud teljes terjedelmében lötyögni.
A csapat ifjonca, Sergio Perez szemlélteti, hogy milyen pozícióban mennyire mélyen ül az autóban – a minél alacsonyabb súlypont eléréséhez az is hozzátartozik, hogy a pilóták hátsója csak egy centire van az aszfalttól.
Láthatjuk a beépített tűzoltókészüléket és azt is, hogy a pilótát fejtámláját puha, szivacsos anyagból készítik. A tervező megjegyzi, hogy az üres, törési zónaként funkcionáló orrkúp üregén kívül még a kezében tartott almának sem találna helyet…