Minden porcikájában megújult az Isuzu D-Max. Külseje jóval modernebb, csinosabb lett, gigászi Isuzu logót kapott a hűtőrácsra, és persze a tér minden irányában kitágult - magyarul hosszabb, szélesebb, magasabb.
Minden porcikájában megújult az Isuzu D-Max. Külseje jóval modernebb, csinosabb lett, gigászi Isuzu logót kapott a hűtőrácsra, és persze a tér minden irányában kitágult - magyarul hosszabb, szélesebb, magasabb.
Fotó megosztása:
Megnőtt a tengelytávja is
Megnőtt a tengelytávja is
Fotó megosztása:
Széltében is nagyobb lett
Széltében is nagyobb lett
Fotó megosztása:
A plató ajtaja 250kg-ot bír lehajtva
A plató ajtaja 250kg-ot bír lehajtva
Fotó megosztása:
235 milliméter lett az új D-MAx szabad hasmagassága
235 milliméter lett az új D-MAx szabad hasmagassága
Fotó megosztása:
A külső mellett a műszaki tartalom is megújult
A külső mellett a műszaki tartalom is megújult
Fotó megosztása:
Hátra befér a raklap is
Hátra befér a raklap is
Fotó megosztása:
A központi zár nem zárja a platót
A központi zár nem zárja a platót
Fotó megosztása:
Nem gyakori ebben a kategóriában a LED-es hátsó lámpa
Nem gyakori ebben a kategóriában a LED-es hátsó lámpa
Fotó megosztása:
Csak dobfék jutott a hátsó keréknek
Csak dobfék jutott a hátsó keréknek
Fotó megosztása:
Teherautótól kifejezetten szép ez a belső
Teherautótól kifejezetten szép ez a belső
Fotó megosztása:
Szép és informatív műszerfal
Szép és informatív műszerfal
Fotó megosztása:
Kis tárolórekesz térdmagasságban
Kis tárolórekesz térdmagasságban
Fotó megosztása:
Ha akarom rekesz...
Ha akarom rekesz...
Fotó megosztása:
...ha karom pohártartó
...ha karom pohártartó
Fotó megosztása:
Elektromos motorok mozgatják az üléseket
Elektromos motorok mozgatják az üléseket
Fotó megosztása:
Igaz, ez is USB-csatlakozó, de nem a megszokott
Igaz, ez is USB-csatlakozó, de nem a megszokott
Fotó megosztása:
Furcsa, de megszokható a klímavezérlő látványa
Furcsa, de megszokható a klímavezérlő látványa
Fotó megosztása:
Ülésfűtéskapcsolók a bőrüléshez
Ülésfűtéskapcsolók a bőrüléshez
Fotó megosztása:
Csak egy automata ablakemelő-kapcsoló jutott bele
Csak egy automata ablakemelő-kapcsoló jutott bele
Fotó megosztása:
Különféle gombok a kormányon
Különféle gombok a kormányon
Fotó megosztása:
Szemüvegtartó a plafonban
Szemüvegtartó a plafonban
Fotó megosztása:
Mosógépkapcsolóval választható a négykerék-hajtás és a felező
Mosógépkapcsolóval választható a négykerék-hajtás és a felező
Fotó megosztása:
Hosszú hatodikkal segít spórolni a váltó
Hosszú hatodikkal segít spórolni a váltó
Fotó megosztása:
Az ott balra a terepváltó
Az ott balra a terepváltó
Fotó megosztása:
Dupla kesztyűtartó
Dupla kesztyűtartó
Fotó megosztása:
Üvegek szépen elférnek az ajtózsebben
Üvegek szépen elférnek az ajtózsebben
Fotó megosztása:
Egyáltalán nem szűk a hátsó sor
Egyáltalán nem szűk a hátsó sor
Fotó megosztása:
Felhajtható a hátsó üléspad
Felhajtható a hátsó üléspad
Fotó megosztása:
2,5 literes, 160 lóerős a motor
2,5 literes, 160 lóerős a motor
Fotó megosztása:
Kézre esik az olajszűrő
Kézre esik az olajszűrő
Fotó megosztása:
Kompon állnak az Isuzuk
Kompon állnak az Isuzuk
Fotó megosztása:
Tolatóradar gyárilag nem rendelhető bele, de minden megoldható
Tolatóradar gyárilag nem rendelhető bele, de minden megoldható
Fotó megosztása:
A szamurájkard jól hasítja a tortát
A szamurájkard jól hasítja a tortát
Fotó megosztása:
Sárga Isuzu, kékeszöld Kőváry Barnával
Sárga Isuzu, kékeszöld Kőváry Barnával
Fotó megosztása:
A művészkisasszony kiszabadítja a hét műtárgyát
A művészkisasszony kiszabadítja a hét műtárgyát
Fotó megosztása:
Tessék sok pénzért megvenni, a Vöröskereszt defibrillátort vesz a festményért kapott pénzből
Tessék sok pénzért megvenni, a Vöröskereszt defibrillátort vesz a festményért kapott pénzből
Fotó megosztása:
BArátkozás az itinerrel
BArátkozás az itinerrel
Fotó megosztása:
Az Isuzu D-Max pickup az új és szigorított vizsgálati módszerek mellett szerezte meg a négycsillagos minősítést az Euro NCAP töréstesztjén, ami a szegmensében is jónak mondható, az Isuzu korábbi teljesítményéhez képest azonban kiemelkedő.
Az Isuzu D-Max pickup az új és szigorított vizsgálati módszerek mellett szerezte meg a négycsillagos minősítést az Euro NCAP töréstesztjén, ami a szegmensében is jónak mondható, az Isuzu korábbi teljesítményéhez képest azonban kiemelkedő.
Fotó megosztása:
Az Isuzu D-Max pickup az új és szigorított vizsgálati módszerek mellett szerezte meg a négycsillagos minősítést az Euro NCAP töréstesztjén, ami a szegmensében is jónak mondható, az Isuzu korábbi teljesítményéhez képest azonban kiemelkedő.
Az Isuzu D-Max pickup az új és szigorított vizsgálati módszerek mellett szerezte meg a négycsillagos minősítést az Euro NCAP töréstesztjén, ami a szegmensében is jónak mondható, az Isuzu korábbi teljesítményéhez képest azonban kiemelkedő.
Fotó megosztása:
Megnőtt a tengelytávja is
Megnőtt a tengelytávja is
Minden porcikájában megújult az Isuzu D-Max. Külseje jóval modernebb, csinosabb lett, gigászi Isuzu logót kapott a hűtőrácsra, és persze a tér minden irányában kitágult – magyarul hosszabb, szélesebb, magasabb. Emellett felfrissült a műszaki tartalom is, és nem utolsó sorban az új takarékosabbá is vált.
A márka itthon nem olyan régen indult, még élénken emlékszünk azokra a mondatokra, amikkel még Polar Mobilként megkezdték a japán pickup hazai forgalmazását. Azóta nagyot fordult a világ, a Saab szép csendben kimúlt, az Isuzu forgalmazással foglakozó cég pedig újból felvette a leánykori, Wallis nevet. Az Isuzu pedig mindenki örömére, egyre jobban fogy. Bár ők léptek be legutoljára a piacra, mára már egyáltalán nem ez a márka kullog az eladási listák végén.
235 milliméter lett az új D-MAx szabad hasmagassága
235 milliméter lett az új D-MAx szabad hasmagassága
De nemcsak a külső lemezek környékén, hanem a ruha alatt is nagyot változott az Isuzu platós járgánya. A vázkeret hosszabb, szélesebb, erősebb lett, a korábbi 205mm-es hasmagasságot 235mm-re növelték, hosszabbak lettek a hátsó laprugók is, amelyek a tengely alól felköltöztek a tengely fölé. A futóműben pedig elöl csavarrugó váltotta a korábbi torziós darabot.
Hátsókerék-hajtásból 4×4-be menet közben – akár 100km/órás tempóig – bármikor átkapcsolható az autó, azonban a felező bekapcsolásához már meg kell vele állni. Rendes terepváltókar nincs benne, az extra funkciókat a konkurensekhez hasonlóan itt is forgókapcsolóval oldották meg.
Festményért defibrillátort
Tessék sok pénzért megvenni, a Vöröskereszt defibrillátort vesz a festményért kapott pénzből
Tessék sok pénzért megvenni, a Vöröskereszt defibrillátort vesz a festményért kapott pénzből
Még a tesztvezetés előtt, éhgyomorra megcsodálhattunk egy Kerényi-gyanús festményt, amelyen egy sárga, előző generációs Isuzu volt látható, színes, szélesvásznú Kőváry Barna arcképpel kiegészítve. A képet maga a festőművész-kisasszony szabadította ki a zsírpapírból, és mesélt kicsit a mű keletkezéséről is.
A lényeg az, hogy aki úgy érzi, kell neki a kép, az némi készpénzért megkaparinthatja. De jobb lenne, ha sok pénzt adna érte, hiszen a festmény árát a Magyar Vöröskereszt defibrillátorok vásárlására és üzembe helyezésére fordítja. És az szép, nemes dolog.
A művészkisasszony kiszabadítja a hét műtárgyát
Egyféle motor, kétféle váltó
2,5 literes, 160 lóerős a motor
2,5 literes, 160 lóerős a motor
Az Isuzu motorválasztéka egyáltalán nem zavarba ejtő, mindössze egyféle dízelmotorral kapható. A 2,5 literes turbódízel motor 163 lóerős 400Nm-es és csúcsnyomatékra képes, miközben részecskeszűrőjének hála az Euro5-ös károsanyag-kibocsátási normát is teljesíti. Alapból hatfokozatú kézi váltó csatlakozik a motorhoz, de ötfokozatú automatikus váltóval is rendelhető a D-Max.
Karosszériából szimpla és duplakabinos is elérhető, de az eladási adatok tanúsága szerint idehaza szinte kizárólag a duplakabinos változat fogy. Felszereltségi szint már több is van, az L, LS, LS Plus, közül lehet válogatni.
Utastere valóban sokat fejlődött, ízléses lett a műszerek rajza, kézre esik a váltó, jók az ülések is. Érdekesre sikerült a hőmérséklet-szabályzó kerek kijelzője, de különösebb baj nincs vele. A rádió hangerőszabályzója, vélhetően a jobbkormányos alapkivitel miatt a vezetőtől távol került. A biztonságról széria elektronikus menetstabilizáló, kipörgés-gátló és hat darab légzsák gondoskodik.
Platójára könnyen feldobható egy szabályos raklap, de sajnos a rögzítéshez már szinte semmi segítséget nem ad a D-Max. Mindössze négy aprócska fül lapít a plató mélyén, amihez ki lehetne kötni az akár egy tonnás rakományt. Ezen volna mit javítani.
Menet közben a hatfokozatú váltó kézre esik, könnyű vele a váltás, de a hatodik elég hosszúra sikerült. Szinte csak autópályán érdemes ezt kapcsolni, de ott nagyon jól jön, hogy száguldás közben csak alacsony fordulaton morog a motor.
Teherautótól kifejezetten szép ez a belső
Teherautótól kifejezetten szép ez a belső
Nagyon büszke rá a gyártó, hogy ők az egyetlen olyan picup gyártók, akik amúgy teherautók gyártásával keresik a kenyerüket. Kérdés, ez mennyire érdekli a vásárlókat, de szerintem az emberek nagy része önkéntelenül is tartósabbnak tart egy teherautónak tervezett járművet, mint a személyautókat.
Terepen sem mozog rosszul a D-Max, bár a platós 4×4-esek nem is igazán kemény terepre szánt járművek. A komoly, 235mm-es hasmagasság azért ilyenkor nem jön rosszul, de az elöl 30, hátul 22,7 fokos terepszög, illetve a 49 fokos oldaldőlés sem rossz eredmény.
Tudta-e Ön rovatunk következik:
Tudja mit jelent az Isuzu szó? A sajtóanyag szerint „50 csengő”-t. És hogy ki szállította a Hummer H1-be a dízelmotort? Igen, az Isuzu.
Végül pedig itt az árlista:
Karosszéria vált. |
Szimpla kabin/alváz |
Szimpla kabin |
Dupla kabin |
Dupla kabin |
Dupla kabin |
Dupla kabin |
Váltó |
M6 |
M6 |
M6 |
M6 |
M6 |
AT5 |
Ülések száma |
2 |
2 |
5 |
5 |
5 |
5 |
Bruttó ár (forint) |
6 210 300 |
6 337 300 |
7 099 300 |
7 734 300 |
8 242 300 |
8 750 300 |