Mára is jutna egy idióta ruszki videó, de nekem már a könyökömön jön ki a sok rémes közúti esés. Kihasználva a vezetünk rovat felett birtokolt teljhatalmat most ezért nincs borulás, oszlopot talált Lada, kisikló villamos. Na jó, egyet azért berakok kezdésnek.
Szóval ezen túllendülve most autóbuzulunk kicsit. A Nürburgring zöld poklát nem kell bemutatni, 170 kanyar, több mint 25 kilométer, gyilkos autónak, és sofőrnek egyaránt. Elengedhetetlen kellék a vakmerőség, a régi nyomvonal hepehupás aszfaltja minden hibát büntet. Veszélyes kihívás ez napjainkban, még becsövezett, maximális biztonságot nyújtó versenyautóban is.
Ezért lélegzetelállító mutatvány amit Stephan Roser művel a pusztító Ruf CRT Porsche 911 volánja mögött. A hátsó abroncsok SS tisztek lehettek előző életükben, mert amit itt kaptak, az kimeríti a megtorló kínzás fogalmát. Az autó orra szinte sosem mutat a haladás irányába, pokoli a tempó, méterekre a szalagkorlát, és nincs se bukókeret, se tűzálló overall, se bukósisak…
A kanárisárga Porsche nem mellesleg kora egyik legdurvább benzintemetője volt, az 1.170 kilogrammos tömeget 469 lóerő (a wiki szerint, máshol 525-550 lóerőt emlegetnek) mozgatta, így a duplaturbós rém 3.7 másodperc alatt gyorsul százra.