Az új 991-es kódjelű Porsche 911-esből jelenleg kétféle teljesítményű változat kérhető, a Carrera 350 és Carrera S 400 lóerővel, kupé és kabrió kivitelben. Aki többre vágyik, az kénytelen az előző generációs sorozatból választani. Mostantól azonban a német gyár leányvállalata, a Porsche Exclusive egy új program jegyében pluszteljesítményt is kínál a Carrera S modellekhez.
A 3,8 literes boxermotornál új vezérműtengelyeket, új hengerfejet, új változó geometriájú szívócsövet alkalmaznak, miközben a motorvezérlést is az új alkatrészekhez hangolják. Az átalakítást alacsonyabb ellennyomású sportkipufogó-rendszer teszi teljessé, ami dupla kipufogóvégeinek köszönhetően látványnak sem rossz, sőt a kipufogó gombnyomásra elhalkítható.
A 400-ról 430 lóerősre erősített motorral, illetve a duplakuplungos automata váltóval párosítva 4 másodperc alatt képes a sportkocsi elérni a 100-as tempót. Végsebessége automatával 306, hatfokozatú manuális sebességváltóval 308 km/órára nőtt. További pozitívum, hogy a szabvány szerinti fogyasztás nem változott.
Természetesen az újrahangolt motorhoz dukál az izgalmasabb külső, amiben nincs is hiba. A Porsche Exclusive versenyautós jelleget kölcsönöz az alapból GT benyomását keltő új 911-esnek. Ehhez nagyobb hűtőnyílású orrspoilert, klasszikus „kacsafarok” szárnyat is bevetnek.
Ezen felül kérhető egy további légterelő a motorháztető fölé, az üvegek sötétítése, egyedi színek kívülre és az utastérbe egyaránt. A cél, hogy az ügyfél személyre szabott autót készíttethessen.