A stewardok több más incidens mellett Schumi ügyét is vizsgálat alá vonták, de végül arra jutottak, hogy a német kellő mértékben lelassított a veszélyes szakaszon, így nem jár neki büntetés.
Az ügyet felvető Red Bullnál, ahol Mark Webber esetleges előrelépését remélték Schumacher büntetésétől, még utólag is morogtak, de a Forma-1 állandó versenyigazgatója, Charlie Whiting szerint oktalanul:
„A lényeg nem a DRS pozíciója. Nincs olyan szabály, amelyik kimondaná, hogy a DRS-nek nyitva vagy zárva kell lennie a sárga zászlós szakaszon. A döntő momentum az, hogy a pilóta kellően lelassított-e vagy sem. Schumacher pedig jelentősen lassabb volt a megelőző körhöz képest” – szögezte le az Auto Motor und Sportnak.
Schumit menti az is, hogy maga a panaszos, a hétszeres bajnok mögött haladó Mark Webber gyorsabb is volt nála, amikor a sérelmezett eset történt.