A Toyota GT86 egyértelműen az év legfontosabb autója autórajongó körökben. A hátsókerekes kupét messiásként várták, hiszen tízmillió forint körül kevés ilyen játékszer akadt. A tesztek nagy része dicsőítette a Corolla AE86 szellemi utódjaként emlegetett típust, ám sokan úgy vélték, elkelhetne több lóerő a motorháztető alá.

Akiknek a Subaru általá szállított 2.0 literes szívó-boxermotor 200 lóereje sovány, nekik sem kell aggódni, a tuningcégek már meglátták a piaci rést.

Még erősebb lett a Toyota fenegyereke 1
Még erősebb lett a Toyota fenegyereke 11


A gyár egyik partnere a Gazoo Racing máris elkészítette a japán élményautó izmosított változatát, kompresszorral, és turbófeltöltővel együttesen megtámogatva! A megoldás kiküszöböli a turbómotorokra jellemző késést, és brutális teljesítménygörbét varázsol a négyhengeres boxernek. A végeredmény 320 lóerő és 310 Nm, ez pedig már minden fanyalgónak elég kell legyen. Természetesen a futóművet is átfésülték, nagyobb fékek, szélesebb kerekek kerültek fel, belül pedig versenyülések, és teljes bukócsövezés fokozzák a hangulatot.

A modell ezen a hétvégén mutatkozik majd be a Goodwood-i autós fesztiválon,  több különleges Toyotával egyetemben.