2002-ben csatlakozott a Forma-1-hez szponzorként a Vodafone, akkor még a Ferrarihoz, a telekommunikációs óriáscég azonban most szerepvállalásának felülvizsgálatára készül. Ez nagy csapás lehet a McLarennek, főszponzora ugyanis a hírek szerint évi 48 millió fontot tesz be a kasszába, ennek pótlását muszáj lenne megoldania a csapatnak.

Lehet, hogy nem is kell sokáig keresgélnie, az F1-es belépés után ugyanis jó ideje érdeklődik az amerikai Coca-Cola, amely vércseként csapna le a Vodafone által üresen hagyott helyre. Az F1 gazdasági hátterével rendszeresen foglalkozó Christian Sylt írása szerint a Coca-Cola valóban nagyon érdeklődik az F1-es szponzoráció iránt, belépése esetén pedig a McLarennél találhat otthonra.

A Coca-Colának tulajdonképpen aprópénz az évi 48 millió font, amit eddig a Vodafone fizetett a McLarennek, a 30 milliárd fontos bevétel mellett a cég profitja 5,6 milliárd font volt tavaly. A Coca-Cola korábban nem jelent meg szponzorként az F1-ben, de a hírek szerint többször is közel került hozzá, 2005-ben egyenesen arról tárgyalt Bernie Ecclestone-nal, hogy a sorozat névadó szponzora lesz. A kereskedelmi jogok tulajdonosa döntött végül úgy, hogy nem lenne jó a megállapodás, félt attól, hogy a Coca-Cola miatt más cégek elfordulnak a sorozattól.

Volt esély arra, hogy a kólás cég támogatóként száll be a Renault-hoz, de erre más okok miatt végül nem került sor. Hivatalos bejelentés egyelőre nem volt a beszállásról, de Sylt kiszimatolta, hogy a Coca-Cola Atlantában működő szponzorációs részlege egy hónapot töltött az F1-es lehetőségek elemzésével. Ez arra utal, hogy a cégnél nagyon komolyan számolnak a belépéssel.

A McLaren autóin jelenleg az energiaitalgyártó Lucozade logója is szerepel, de a hírek szerint ez nem lesz akadálya a Coca-Cola belépésének.