A stewardok a futam előtt meghallgatták a Red Bull és a motorszállító Renault álláspontját, majd arra jutottak, hogy az ügyeskedés megfelelt a szabályok betűjének, azonban világos volt, hogy szigorításra lesz szükség. Az FIA a Magyar Nagydíj hétvégéjére már új, szigorúbb műszaki irányelvvel készül a kérdést illetően.
A McLaren ügyvezető igazgatója, Jonathan Neale ugyan nem tud konkrétumokat a Red Bull esetéről, de hangsúlyozza, hogy vigyázni kellene az idény közbeni szabálymódosításokkal.
„Elég szokatlan lépés volt (vasárnap délelőtt eljárást indítani – B.G.), de úgy gondolom, hogy az FIA nem lépett volna, ha gondolták volna komolynak a dolgot. Én is olvasom a sajtót, és minden arra utal, hogy lépni fognak a betiltás érdekében. Mi nem tudhatjuk pontosan, hogy a Red Bullban hogyan működik a Renault-motor, azaz hogy mekkora előnyt jelenthet ez számukra, a teljes csomag egyben működik. De tudom, hogy a mezőnyben minket és másokat is foglalkoztat ez.”
„Az év első hat hónapjában mindenki komolyan együttműködésben dolgozott az FIA-val, Charlie-val (Whiting, versenyigazgató), hogy tisztázzuk, mi elfogadható és mi nem. Én most is kiállok Charlie-ék mellett, nincs könnyű dolguk.”
Azért az FIA iránti bizalom mellett Neale-ben van egy kis félsz azt illetően, hogy az újabb módosítás a tavalyi silverstone-i motorbalhéba torkollik.
„Nagyon remélem, hogy az idény közepén most nem jön sok módosítgatás a kipufogókat illetően úgy, mint tavaly. Akkor eléggé megkavarták a dolgokat, és bármennyire is szórakoztató volt ez a sajtó számára, nekünk, a csapatoknak a szabályok állandósága a jó. Szerintem inkább a szabályok betartatására kellene nagyobb energiát fordítani, mint az állandó átírásukra.”