Először járt hivatalosan magyar földön az Ampera. Bele is tettünk jó 1300 kilométert egy hét alatt
Először járt hivatalosan magyar földön az Ampera. Bele is tettünk jó 1300 kilométert egy hét alatt
Fotó megosztása:
Az Ampera ugyan nem a magyar piac igényei szerint készült, de mégis remekül kiszolgálhatná a hazai jellemző egyautós családi igényt. Ha nem kerülne 44 ezer euróba
Az Ampera ugyan nem a magyar piac igényei szerint készült, de mégis remekül kiszolgálhatná a hazai jellemző egyautós családi igényt. Ha nem kerülne 44 ezer euróba
Fotó megosztása:
Szép, dinamikus autó, kompromisszum csak a helykínálatban és az árban kötendő vele
Szép, dinamikus autó, kompromisszum csak a helykínálatban és az árban kötendő vele
Fotó megosztása:
Az Ampera nagyon nehéz, 1730 kilójával a kompakt kategória átlaga fölött van 3-4 mázsával
Az Ampera nagyon nehéz, 1730 kilójával a kompakt kategória átlaga fölött van 3-4 mázsával
Fotó megosztása:
Négyajtósnak látszik, de valójában a hátsó szélvédő felnyílik a csomagtér-fedéllel
Négyajtósnak látszik, de valójában a hátsó szélvédő felnyílik a csomagtér-fedéllel
Fotó megosztása:
Az Opel és a Chevrolet legmenőbb dizájnelemeiből gyúrták össze, szép lett
Az Opel és a Chevrolet legmenőbb dizájnelemeiből gyúrták össze, szép lett
Fotó megosztása:
Szemből az új Zafirára hasonlít;ez lesz az Opel új egyen-arca?
Szemből az új Zafirára hasonlít;ez lesz az Opel új egyen-arca?
Fotó megosztása:
Gepárdszemű elektromos szépség
Gepárdszemű elektromos szépség
Fotó megosztása:
A 17-es felnit direkt az Amperára tervezték, alacsony gördülési ellenállású, takarékos gumik vannak rajta
A 17-es felnit direkt az Amperára tervezték, alacsony gördülési ellenállású, takarékos gumik vannak rajta
Fotó megosztása:
Menetjelző fény segít spórolni nappal az amperórákkal
Menetjelző fény segít spórolni nappal az amperórákkal
Fotó megosztása:
Elektromos típusjelzés
Elektromos típusjelzés
Fotó megosztása:
Minden részletet végiggondoltak, a formába nem lehet belekötni
Minden részletet végiggondoltak, a formába nem lehet belekötni
Fotó megosztása:
Gyorstöltési lehetőség nincs, a 230-as csatlakozóval 4 óra alatt szívja meg magát az akku
Gyorstöltési lehetőség nincs, a 230-as csatlakozóval 4 óra alatt szívja meg magát az akku
Fotó megosztása:
Gyenge biztosítékhoz lejjebb vehetjük a töltőáramot, a töltési idő rovására
Gyenge biztosítékhoz lejjebb vehetjük a töltőáramot, a töltési idő rovására
Fotó megosztása:
A helyrabló középkonzol miatt igen szűknek érződik az Ampera első traktusa
A helyrabló középkonzol miatt igen szűknek érződik az Ampera első traktusa
Fotó megosztása:
Az ülések kényelmesek, a bőrkárpit széria
Az ülések kényelmesek, a bőrkárpit széria
Fotó megosztása:
Gomb nyitja a tanksapkát, gomb a konnektorfedelet
Gomb nyitja a tanksapkát, gomb a konnektorfedelet
Fotó megosztása:
Az ember-gép interfész elég zavarosra sikeredett, van vagy négy irányítókonzol a menürendszerhez
Az ember-gép interfész elég zavarosra sikeredett, van vagy négy irányítókonzol a menürendszerhez
Fotó megosztása:
Ami lehet, elektromos
Ami lehet, elektromos
Fotó megosztása:
Sépen szóló Bose hifi jár hozzá alapáron
Sépen szóló Bose hifi jár hozzá alapáron
Fotó megosztása:
Az irdatlan, színes központi érintőképernyőn követhető, mikor mivel megyünk
Az irdatlan, színes központi érintőképernyőn követhető, mikor mivel megyünk
Fotó megosztása:
Amíg zöld a nagy bogyó, nem fogyasztottunk benzint
Amíg zöld a nagy bogyó, nem fogyasztottunk benzint
Fotó megosztása:
Az érintőgombok rettenetesek, érzéketlenek, oda kell nézni a kezelésükhöz
Az érintőgombok rettenetesek, érzéketlenek, oda kell nézni a kezelésükhöz
Fotó megosztása:
A váltókar húzgálása közben a műanyag konzolok felsérthetik a kezet
A váltókar húzgálása közben a műanyag konzolok felsérthetik a kezet
Fotó megosztása:
Bal oldal: a kis benzinkút mellet látható, hány kilométerünk van még benzinnel, a zöld elem mellett, mennyi villannyal. A jobb oldalon a golyót középen kell tartanunk, ha túl dinamikusan fékezünk, gyorsítunk, pocsékolunk!
Bal oldal: a kis benzinkút mellet látható, hány kilométerünk van még benzinnel, a zöld elem mellett, mennyi villannyal. A jobb oldalon a golyót középen kell tartanunk, ha túl dinamikusan fékezünk, gyorsítunk, pocsékolunk!
Fotó megosztása:
Megmondja a keréknyomást
Megmondja a keréknyomást
Fotó megosztása:
A klíma is grafikusan szabályozható
A klíma is grafikusan szabályozható
Fotó megosztása:
310 liter csupán a raktér, de a támlák döntésével 100 liter fölé bővíthető
310 liter csupán a raktér, de a támlák döntésével 100 liter fölé bővíthető
Fotó megosztása:
Megtörték alattam. Piros lámpánál álltam, mikor belém tolattak, de azért szégyelltem így visszaadni az űrhajót
Megtörték alattam. Piros lámpánál álltam, mikor belém tolattak, de azért szégyelltem így visszaadni az űrhajót
Fotó megosztása:
Sztrádatempó, csak villannyal
Sztrádatempó, csak villannyal
Fotó megosztása:
Jön a kék szegmens: fogyasztjuk a benzint
Jön a kék szegmens: fogyasztjuk a benzint
Fotó megosztása:
A navi utasításai a kormány mögötti kijelzőn is követhetők
A navi utasításai a kormány mögötti kijelzőn is követhetők
Fotó megosztása:
Magyarul beszél, szeretem!
Magyarul beszél, szeretem!
Fotó megosztása:
TART módban nem meríti tovább az akkut, hogy majd ott mehessünk villannyal, ahol nem füstölünk az emberek orra alá
TART módban nem meríti tovább az akkut, hogy majd ott mehessünk villannyal, ahol nem füstölünk az emberek orra alá
Fotó megosztása:
Ez a nagy átlag, hétköznapi ingázáskor, mondjuk napi 50 kilométerrel 0 lenne, napi 100-zal olyan 3,5-4 liter
Ez a nagy átlag, hétköznapi ingázáskor, mondjuk napi 50 kilométerrel 0 lenne, napi 100-zal olyan 3,5-4 liter
Fotó megosztása:
Tárolórekesz a műszerfal tetején
Tárolórekesz a műszerfal tetején
Fotó megosztása:
150 lóerős villany- és 86 lóerős benzinmotor lakik az Amperában. A két szám nem adható össze: az Ampera csúcsteljesítményét a villanymotor határozza meg
150 lóerős villany- és 86 lóerős benzinmotor lakik az Amperában. A két szám nem adható össze: az Ampera csúcsteljesítményét a villanymotor határozza meg
Fotó megosztása: