Bár még négy hét, mire folytatódik a Forma-1-es világbajnokság, a Pirelli előre gondolkodik, a gyártó közölte, hogy milyen gumikkal készül majd a Belga, az Olasz és a Szingapúri Nagydíjra.

A szünetet követő első, belgiumi versenyre az olasz cég a kemény (ezüst/szürke) és a közepes (fehér) keverékkel készül, azaz a lehető legkeményebb, legtartósabb kombinációval, ami szükséges is a gyors kanyarokkal tűzdelt, nagyon hosszú pályán.

A milánói központú Pirelli hazai versenye, a monzai Olasz Nagydíj hasonló igényeket támaszt a gumik tekintetében, így az Spában használt kombináció bukkan majd fel újra.

Az első őszi tengerentúli versenyre, a Szingapúri Nagydíjra épp ellenkező párosítást visz a gumigyártó, az utcai pályás, meleg éjszakai futamra a lágy (sárga) és szuperlágy (piros) keverékeket szállítják majd.  

A keményebb (prime ) gumikból pilótánként hat-hat, a lágyabb (option) keverékekből öt-öt szett áll majd a csapatok rendelkezésére.

A Pirelli természetesen a két esőgumiját, a zöld jelzésű átmeneti, és a kék festésű teljes/extrém változatú Cinturatót is viszi majd – Belgiumban valószínű a bevetésük és bár a szingapúri versenyt addig csodával határos módon mindig elkerülte az eső, akár ott is szükség lehet majd.