A konstruktőri bajnokságot 53 ponttal vezeti ugyan a csapat, de tavaly 11 verseny után már 103 pontos előnye volt. „Nagyjából bejött, amitől a szezon előtt féltünk” – nyilatkozta Newey az Autosportnak. „A kipufogó-technológiával két szezonon át rengeteget dolgoztunk, ennek elvétele más változásokkal, például az első szárny rugalmasságát vizsgáló tesztek változásával sokat ártottak nekünk.”
„Valószínűleg azért vagyunk a többieknél jobban érintettek, mert többet foglalkoztunk ezzel. Eltartott egy ideig, amíg megértettük, mit kell tennünk a felzárkózáshoz.” Nemrég pontosították a motorvezérlésre vonatkozó szabályokat is, a kért változtatásokhoz még nem sikerült optimalizálni az autót.
„Együtt dolgozunk a Renault-val, aztán hirtelen szembesülünk egy értelmezéssel, amely teljesen más, mint a miénk. Ez a helyzet, amire most reagálnunk kell.”