A 13 méteres, háromtengelyes autóbuszok fedélzetén 48 darab Setra Voyage Plus utasülés gondoskodik az utasok kényelméről és a nyugodt, pihentető utazásról, az 500 km-t is meghaladó utazások során. A járművek különlegessége, hogy utasterükben a kerekesszékes utasok is kényelmes és biztonságos helyet kaphatnak, mivel három üléspár síneken eltolható és elfordítható, amivel elegendő helyet biztosítanak a kerekesszék elhelyezésének, aminek utastérbe emeléséről a jármű jobb oldalán elhelyezett liftrendszer gondoskodik. Ezt a rendszert direkt az SNCF kérésére fejlesztették olyan helytakarékos módon, hogy a szállítási helyzetben lévő lift a lehető legkevesebb helyet vegye el a csomagtér ezen részéből. Az utasok, az utaskísérő és a járművezető biztonságáról sávelhagyás-figyelő rendszer (LA), követési távolságot figyelő, adaptív sebességtartó automatika (ACC), vészfékasszisztens (ABA) és a busz elején elhelyezett, speciális energia-elnyelő zóna (FCG) gondoskodik.
A francia állam tulajdonában lévő SNCF az új buszjáratok kialakításával teljesen új területre merészkedik. A Setra már a projekt indulásának kezdetétől folyamatosan egyeztetett a vasúttársasággal, hogy a speciális elvárásoknak megfelelő járműveket gyárthassanak a járatindítás tervezett időpontjára, melyre egy éven belül sort kellett keríteni. A Setra így a kezdetektől tanácsokkal látta el és segítette a teljes körű szolgáltatás kialakítására készülő szolgáltatót.
A francia állami vasúttársaság, az SNCF (Société Nationale des Chemins de fer Francais) 1937 augusztusában alakult, jelenleg pedig gyakorlatilag az összes francia vasútvonalat a vállalat birtokolja. Az SNCF nyitotta meg 1981-ben a TGV nagysebességű vasútvonalat, valamint a párizsi metró néhány szakaszán is a cég üzemelteti. A párizsi központú vállalatnak jelenleg több mint 160 000 alkalmazottja van.