Két évvel premierje után felfrissül a legizgalmasabb Peugeot. Az Audi TT ellenfelének szánt RCZ apró, de annál látványosabb módosításokkal marad harcban. Hátul változatlan a 2013-as modellek formája, a kocsi orrán viszont kisebb a hűtőmaszk és új a lökhárító. Megjelent a LED-es nappali menetfény, miközben szögletesebbre váltott a fényszóró.
Az utastérben nincs formai változás, helyette az alumínium, a zongoralakk, illetve a bőr kap nagyobb szerepet egyes kivitelekben. Ugyanakkor az RCZ-ben is elérhető lesz az 508-asban bemutatott új fedélzeti elektronika, a 7 colos képernyő mutatja többek között a navigációs információkat, miközben kezeli a Bluetooth-, jack- vagy USB-csatlakozós külső forrásból érkező adatokat.
Egyelőre nem változik a motorkínálat, azaz az 1,6-os turbós benzinmotor választható 156, vagy 200 lóerős teljesítménnyel, míg a takarékosabb üzemanyag-használatra fogékonyabbaknak a 163 LE-s, 2,0 literes dízelt kínálja a gyár.
A Párizsi Autószalonon esedékes bemutatón a felújított modell mellett mutatkozik be az RCZ R tanulmány, amely a hagyományosnál több sportosságot kínál. A jövő évben sorozatgyártásban megjelenő autóban az 1,6 literes turbó 260 lóerőt teljesít. Az erősebb motor mellé feszesebb futómű, önzáró differenciálmű is jár. Ez lesz a legerősebb sorozatgyártású Peugeot a gyár közlése szerint.