Hasonlóan a korábbi sorozathoz, a 2011-ben bemutatott második generációs Porsche Cayenne is elérhető lesz Turbo S kivitelben. Az új turbókkal és motorvezérléssel módosított 4,8 literes V8-as motor 50 lóerővel kínál többet, mint az alap Turbóé, teljesítménye így 550 LE. A duplaturbós motor maximális nyomatéka ebben a konfigurációban 700 helyett 750 Nm. Ugyanez a motor szerepel a Panamera Turbo S-ben is
Miközben a Cayenne Turbo S a hivatalos fogyasztási szabványt képes 11,5 literes átlaggal teljesíteni, a menetteljesítménye félelmetes. A 2,2 tonnás üres tömege ellenére képes 4,5 másodperc alatt elérni a 100 km/órás sebességet, ami 0,2 másodperccel jobb érték, mint a Turbóé, miközben annak végsebességére 5 km/órát ráígérve 283 km/órával is száguldhat. Az autó játszi könnyedséggel képes előzni, hiszen 80-ról 120-ra mindössze 2,9 másodperc alatt gyorsul.
Persze nemcsak a brutális teljesítményről szól a Cayenne Turbo S, számos más egyedi megoldás is jár hozzá. Így a légrugós felfüggesztéshez aktív lengéscsillapító-vezérlés tartozik, a karosszériadőlés megakadályozásával segítve a gyors kanyarvételt. Széria a Porsche Torque Vectoring Plus, amely az elektronikus vezérlésű sperrdiffit és a fékeket is használva úgy osztja el a forgatónyomatékot a hátsó kerekek között, hogy az autó minél inkább az íven forduljon. Emellett alapáron jár a Sport Chromo csomag is.
A fényszóróházak, a visszapillantó-tükör házak és hűtőnyílások fekete díszítéséről, 21 colos kerekeiről, illetve egyedi kipufogójáról ismerhető fel a Cayenne Turbo S. Az utastérhez egyedi kéttonusú bőrborítás kérhető.
Németországban az új modell 151 702 euróba, azaz több mint 42 millió forintnyi összegbe kerül, 30 ezer euróval (8,4 millió forint) kérnek érte többet, mint a normál Turbo modellért. Akinek olyan van, annak sem kell aggódnia, hogy leszorult a trónról, továbbra is kérhető utólagos teljesítménynövelés 540 lóerőre. Ha meg dízel kell, akkor ott a szintén új V8-as biturbó.