Az MAN 2010-ben hívta életre a ServiceQualityAward (szolgáltatás-minőségi díj) versenyt, mely az alkalmazottak képzési színvonalának folyamatos javítását és a szervizszolgáltatás minőségének emelését célozza, annak érdekében, hogy az ügyfelek a lehető legjobb termékekhez juthassanak. Az idei versenyre jelölt, több mint hatszáz műhely hat értékesítési régióból érkezett. A tizennyolc döntős csapat például Németország, Oroszország, Irak, az Egyesült Arab Emirátusok, Franciaország, Belgium, Ukrajna, Spanyolország, Csehország és Szlovákia MAN-szervizhálózatát erősíti.

„Szeretnénk ügyfeleinknek gyors és hozzáértő szervizszolgáltatást nyújtani világszerte, elvégre a javítási költségek jelentős mértékben hozzájárulnak a járművek teljes fenntartási költségeihez, ami a legfontosabb az ügyfeleinknek” – mondta el Lars Essmann, az MAN Truck & Bus after sales-ért felelős alelnöke.

2010 óta több mint 5000 szervizalkalmazott vett részt a versenyen, mely idén négy elméleti és gyakorlati fordulóból állt. A márciusban indult megmérettetés döntősei szeptember 20-án, Hannoverben, az IAA haszonjármű-szakkiállításhoz kapcsolódóan, a Hannover-Langenhagen-i szervizközpontban mérték össze tudásukat. Mindnyájuknak hat témakörben kellett bizonyítaniuk, melyek közt garanciális ügyintézéshez, szerviz-, alkatrészbeszerzési és munkaállomási folyamatokhoz kapcsolódó elméleti kérdésekre kellett válaszolniuk, valamint kamionokon és autóbuszokon elvégzendő gyakorlati feladatokat kellett teljesíteniük.

Az összesítésben végül három európai csapat végzett az élen, melyből kettőt egy-egy Magyarországgal szomszédos állam műhelyéből érkezett versenyzők alkottak. Az első három helyezett ománi kalandtúrán vehet majd részt anyavállalatuk, az MAN jóvoltából és elismeréseképp.

MAN ServiceQualityAward 2012

MAN ServiceQualityAward 2012

MAN ServiceQualityAward 2012