A Continental 2013 őszétől új téli gumiabronccsal bővíti portfolióját, amelyet kifejezetten az elektromos hajtású gépkocsik számára fejlesztett ki. Egy hagyományos téli abroncshoz képest az új gumi 30%-kal alacsonyabb gördülési ellenállással rendelkezik, de ugyanolyan teljesítményt nyújt, mint a márka bármelyik másik téli gumiabroncsa.
A gördülési ellenállás csökkentésével a Continental célja az volt, hogy mérsékelje az elektromos járművek energiafogyasztását a hatótávolságuk növelése érdekében. Ez télen különösen fontos szempont, hiszen az autónak több energiára van szüksége a fűtési és a világítási rendszerek fokozottabb használata miatt, mint nyári körülmények között.
Az elektromos személyautók terjedésével növekszik majd a fogyasztók energiamegtakarítási igénye is, hiszen a felhasználók egyre rövidebb töltési időt és folyamatosan csökkenő energiafelhasználást szeretnének elérni 100 km-es út megtétele során.
A gyártó közlése szerint normál társaihoz hasonlóan az új abroncs is optimális fékteljesítménnyel büszkélkedhet vizes úton, valamint egyedülálló védelmet garantál a vízre felúszás kialakulásával szemben. A fejlesztések során a mérnökök a lehető leghosszabbra tervezték az abroncs futásteljesítményét. Az új abroncsot nem csak az elektromos autókhoz, hanem a hibrid hajtású járművekhez is ajánlja a Continental.
Az igen keskeny, és viszonylag nagyméretű gumiabroncs elsőként 195/55 R 20-as méretben kerül majd a piacra.
A Continental, mint az autóipar egyik legnagyobb beszállítója, nem csupán az abroncsok fejlesztése révén kíván aktív szerepet vállalni az elektromos közlekedés terén, hanem például különböző akkumulátorrendszerek, elektromos irányítási rendszerek, energiavisszanyerő fékrendszerek, és számos más, a gépjármű belső terében elhelyezkedő eszközök kifejlesztésével és gyártásával is.