F1: Räikkönen csak ötödik lehetett 1
F1: Räikkönen csak ötödik lehetett 47

A Koreai Nagydíjra a Lotus a Coanda-kipufogó képében új fejlesztést hozott, de a versenyképesség szempontjából a harmadik-negyedik erő volt Jongamban – a McLaren gondjai „jól jöttek” -, Kimi Räikkönen ott végzett, ahol kezdett, 5. lett. 
„Azt hiszem, nagyjából ez az eredmény járt mára. A rajt utáni sárga zászlók nem segítettek, amikor Felipével próbáltam harcolni, de amúgy sem volt meg a tempónk ahhoz, hogy a Red Bullokkal és a Ferrarikkal küzdhessünk. Lewis mögött is időt veszítettem, az új kipufogóval kisebb a csúcsteljesítmény, nehezebb előzni, de azt hiszem, pár edzés után rájövünk, hogyan javítsunk ezen. A vége felé tulajdonképpen egyedül futottam a versenyemet, de a pozíció megtartása sem volt könnyű. A Sebastianhoz viszonyított lemaradásom most már elég nagy, nehéz lesz elkapni, de azért a végéig hajtani fogok” – mondta Räikkönen, aki továbbra is a harmadik helyen áll egyéniben.
A szuzukai incidens után Romain Grosjean számára a legfontosabb a tiszta, problémamentes verseny volt, a 7. hely így megfelelő eredmény.
„Egy kicsit ideges voltam a mai verseny előtt, de a héten sokat dolgoztunk a problémák megoldásán, és meg is lett az eredménye. Nem volt könnyű a rajt, 3-as kanyarban ütköztek mögöttem, de utána már simán mentek a dolgok. Az utolsó gumiszetten küszködtem, rögtön szemcsésedni kezdtek az abroncsok, a végén tehát nem mentem jól.”
„Talán egy hellyel előrébb is végezhettem volna – az biztos, hogy a Nicóval (Hülkenberg) folytatott csata után a Force India autójának minden részletét úgy ismerem már, mint a tenyeremet! -, de örülök, hogy egy tiszta verseny után eljutottam a célig” – hangsúlyozta a francia, akinek holnap jár le a 2013-ra szóló szerződéshosszabbítási opciója, és amellyel a csapat valószínűleg élni fog.
A Lotus főnöke, Eric Boullier felemásan beszélt a Koreai Nagydíjról – most ennyit tudtak, de az „ennyi” azért kevés.
„Tudtuk, hogy nem a győzelemért fogunk küzdeni, Kimi ötödik helye volt az elérhető maximum ma. Jó néhány pontot hoztunk, de a konstruktőri bajnokságban így is egyre távolabb kerül tőlünk a harmadik hely. Már csak négy futam van hátra, de azért még nem fogjuk feladni!”
„Jó volt látni, hogy Romain a nyomás alatt is ésszel vezetett, szerintem ebből csak tanulni fog és jobb pilótává válik. Kimi versenytudása megint meggyőző volt, a Lewisszal folytatott csatája megmutatta, hogy első osztályú pilóta, kár, hogy fennakadt és utána már nem volt közel az élmezőnyhöz. A Coanda-kipufogó Indiában már mindkét autónkon ott lesz, hogy segítsen a küzdelemben.”