„Csak az a bosszantó, hogy nem mindig jön össze a dupla pontszerzés, és ez nem jön jól a világbajnoki harcban. Ettől függetlenül elégedettek lehetünk a kiegyensúlyozottságunkkal, az időmérőkön 80 százalékban bejut legalább egy autónk a Q3-ba, a versenyek 75 százalékán pontot szerzünk.”
„Idén másodszor szerepelünk Indiában, a tavalyi verseny óriási siker volt, és szerintem az idei is az lesz. A háttérben sokan dolgoztak az apró hibák kijavításán és a létesítmények tökéletesítésén. A vonalvezetés fantasztikus, tavaly mindenki imádta, ez a világ egyik legjobb pályája.”
„Emlékszem, milyen büszke voltam tavaly, ahogy Indiában láttam versenyezni autóinkat. Erről a pillanatról álmodtam, nagy sportsiker volt az egész országnak. A pontszerzés volt a hab a tortán. Örülnék, ha idén még jobban menne és mindkét autónk az első tízben érne célba, így a szurkolóknak is lenne okuk az örömre. A Sauberrel szemben 27 pont a hátrányunk, nem lehetetlen, hogy utolérjük őket az idény vége előtt.”
Mallya örömébe üröm is vegyülhet Indiában, haldokló légitársaságának alkalmazottai ugyanis lecsapnának rá. A Kingfisher gépei hetek óta a földön vesztegelnek, és ugyan a Mallya ellen kiadott letartóztatási parancsot néhány számla kifizetése után visszavonták, a dolgozók hetek óta nem kaptak fizetést. Volt, aki már öngyilkosságot is elkövetett emiatt, Mallyától a futamot megzavarva foglalnának le néhány vagyontárgyat. Arra azért kicsi az esély, hogy ez tényleg megtörténik, a csapatnak mindenesetre résen kell lennie.
A csapat pilótái közül Nico Hülkenberg tavaly csak nézőként volt jelen Indiában, most élesben bizonyíthat. „Utcai autóval már körbementem, próbáltam a szimulátorban is, de lesz még tanulnivalóm pénteken” – mondta Hülkenberg. „Az elmúlt versenyeken elkaptuk a ritmust, bízunk a jó folytatásban.” Paul di Resta érez egy kis nyomást. „Ez a csapat hazai versenye, jól kellene teljesítenünk” – magyarázta a skót. „Az autóban benne van a Q3, de a mezőny szoros, mindennek össze kell állnia!”