A képek alapján azt hihetnénk, hogy egy prototípus pályaverzióval van dolgunk. Talán egy tehetősebb család gépparkjának féltve őrzött kincse, amit a még ifjúkorában versenyző nagypapa őrzött meg az unokáknak? Nem. A Porsche 356 alapjaira épülő autó egészen pontosan 1992-ben látott napvilágot egy ausztrál tuner garázsában.

Jeff Dutton az 1955-ben gyártott 356-os restaurálása helyett más irányt választott. Az eredetiség jegyében kizárólag Porsche alkatrészekkel dolgozott ugyan, de a végeredmény egy teljesen egyedi pályaautó lett.

Ezüstgolyó Porschéból 1
Ezüstgolyó Porschéból 21 Az autó alváza a középmotoros 914-ből származik, az ötsebességes váltó a 915-ből, míg az erőforrás egy Weber karburátorral szerelt, 3 literes hathengeres 911-ből érkezett. 
Ezüstgolyó Porschéból 22 A 914-es alvázának köszönhetően a motor középre került, míg a tengelytáv jóval nagyobb lett az eredeti 356-os modellhez képest. A polírozott 17 colos 915-ös felnik mögött a 934-es fékei lapulnak, az oldalsó szellőzők és tükrök pedig a 718 RSK versenyautón funkcionáltak egykoron. 

A puritán, versenykörülményekre tervezett beltér látványa felér egy időutazással. A mélyre szabott tetőt bukókerettel erősítették meg, a zöld kagylóülések, a kezelőszervek az 50-es évek szellemét idézik, bár itt is találni modernebb 911-ből származó alkatrészeket.

Alkatrészek mindenhonnan, az összkép viszont egységes.