A szezon végén számvetést készített a Pirelli, amely 2012-ben összesen 31 800 darab abroncsot szállított le a csapatoknak. Ezek közül 22 500 darab száraz, 9300 vizes keverék volt, illetve további 6600 abroncsot kaptak a csapatok a tesztekre. A száraz keverékek átlagos élettartama 180, a vizeseké 140 kilométer volt, az összes abroncsot újrahasznosították.

A Pirelli számításai szerint 957 bokszkiállás kellett idén, ezek közül 14 áthajtásos, illetve 2 stop&go büntetés volt. Átlagosan 47,9 kiállást hozott egy-egy verseny, a pilóták átlaga 1,9 volt. A legtöbb kiállás Malajziában (76), a legkevesebb Amerikában (24) volt. A leggyorsabb kerékcserét a McLaren produkálta a Német Nagydíjon, Jenson Buttont 2,31 másodperc után engedték útjára.

A 2012-es idény több mint ezer előzést hozott, bár a Pirelli még nem tudta összeszámolni, hogy a kaotikus szezonzárón hány helycsere történt. Az biztos, hogy hatnál jóval több, márpedig a verseny előtt 994-en állt az előzésmutató. Száraz versenyen Kínában volt a legtöbb előzés, szám szerint 90, a legkevesebb pedig Monacóban, ahol 12 helycsere történt.

A Pirelli Renault R30-as tesztautója 7012 kilométert futott idén, a stáb kilenc pályán fordult meg. Ha a gumikról szerzett összes adatot egyszerre szerette volna feltölteni szerveire a Pirelli, majdnem négy napig (92 óra) forgott volna a homokóra. Idén 217 ezer kilométert utaztak a gumik a versenyekre, a Pirelli kamoinjai átlagosan 31 ezer kilométert futottak. A Pirelli sátrában 28 350 kávét szolgáltak fel, az olaszok séfje 314 tésztareceptet készített el.