A lengyel főváros közlekedési vállalat, az MZA november 19-én vehette át az első példányok kulcsait. A cég összesen 1300 darabos flottát üzemeltet Varsóban, melyeket évről-évre több tucat új autóbusszal frissítenek. Évekkel ezelőtt az MZA olyan járművek beszerzését tűzte ki célul, amelyek környezetbarát-meghajtásúak, azaz teljesítik az EEV-normákat. Az új négyajtós, 18 méter hosszú autóbuszok teljes hosszban alacsonypadlósak és összesen 160 utas szállítására alkalmasak. A kocsitest a térdeplő-funkciónak köszönhetően oldal irányban dönthető, ezáltal a kerekesszékesek illetve a babakocsikkal utazók belső térbe jutása jelentősen megkönnyíthető.
Az utastérben a varsói buszokban már oly jellegzetesnek számító piros ülések találhatóak, melyekbe a lengyel főváros főbb nevezetességeinek mását rejtették el. A kapaszkodók sárga színt kaptak, mely szintén megegyezik a városban közlekedő járművek hangulatvilágával. Az utastájékoztatásban több belső monitor vesz részt: egy 56 centiméteres monitoron az utazási információk mellett híreket és reklámokat tekinthetnek meg az utasok, továbbá két 96 centiméteres kijelző gondoskodik a járatinformációk, átszállási lehetőségek és megállóhelyek folyamatos megjelenítéséről. Az utasok részére ingyenes wi-fi is rendelkezésre áll, a jármű hőmérsékletének szinten tartásáról pedig egy különleges rendszer gondoskodik, mely a vezetőfülkében és az utastérben szabályozza a hűtő illetve a légkondicionáló berendezéseket.
A fokozott biztonság érdekében nyolc belső illetve két külső kamerát helyeztek a járművön, melyek összesített képét a vezető egy kijelzőn láthatja. Az adatokat a rendszer folyamatosan rögzíti az információkat, melyeket később válogatással lehet törölni. A járművezető biztonsága érdekében a fülke teljesen elválasztja a sofőrt az utastértől, sőt a varsói közlekedési hagyományoknak megfelelően az első ajtó jobboldali szárnya teljesen le lett választva. A lengyel fővárosban szállítandó Mercedesek a török Hodsere -i gyárban készülnek és az utolsó járművet december 20-ig kell leszállítani.